شورای شهر جکسون درخواست رسیدگی اضطراری در مورد قرارداد زباله خواهد کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دشان مارتین، وکیل شورای شهر جکسون، گفت که این شورا از دادگاه عالی می سی سی پی برای رسیدگی اضطراری درباره قرارداد زباله درخواست خواهد کرد.

این شورا از طریق صدر اعظم ویژه دیوید کلارک که توسط رئیس دیوان عالی ایالت منصوب شده است، برای حل مشکل جاری زباله ها، به دنبال توسل قانونی است. شورا به دنبال صدور حکم اعلامی برای مذاکره با ارائه دهندگان 2 و 3 برای ارائه خدمات جمع آوری زباله تحت یک قرارداد قانونی و معتبر است. اشبی فوت، رئیس شورای شهر، بخش 1، گفت: جزئیات بیشتر در مورد این تلاش ها به زودی ارائه خواهد شد.

شهر جکسون در حال حاضر هیچ سرویس جمع‌آوری زباله ندارد و هیچ متقاضی بالقوه RFP مشخصی ندارد.

روز شنبه، طی یک جلسه ویژه، فوت این حکم را اعلام کرد که قرارداد شش ساله ریچارد دیسپوزال با رای 3-3 و یک ممتنع شکست خورده است. قرارداد اضطراری با ریچارد دیسپال در 31 مارس به پایان رسید.

شهردار Chokwe A. Lumumba گفت که شهر نمی تواند به تعهدات مالی که سایر شرکت ها خواستار آن هستند عمل کند. دیگر شرکت های مورد بررسی مدیریت زباله و FCC هستند.

به گزارش فوت، نبرد برای یک قرارداد زباله حدود یک سال و نیم است که ادامه دارد.

در اوایل ماه مارس، دادگاه عالی می سی سی پی حکم دادگاه بدوی را تایید کرد که از شورای شهر جکسون در پرونده قرارداد زباله حمایت کرد.

طبق تصمیم دادگاه عالی، لومومبا هیچ حق قانونی برای وتوی عدم اقدام یا رای منفی شورای شهر نداشت. آنها تصمیم دادگاه بدوی را تایید کردند.

در ژوئیه 2022، قاضی بازنشسته دادگاه تجدیدنظر لری ای رابرتز، که به عنوان قاضی ویژه در این پرونده منصوب شد، در کنار شورای شهر جکسون قرار گرفت.

رابرتز گفت که شهردار قدرت وتوی “عدم اقدام” شورای شهر را ندارد. در آوریل 2022، شورای شهر با 4-3 رای مخالف به تصویب قرارداد اضطراری برای دفع ریچارد داد.

شهردار لومومبا پس از این تصمیم از وتوی خود استفاده کرد، اما اعضای شورا استدلال کردند که شهردار حق وتو برای لغو تصمیم آنها را ندارد.

آرون بنکس، عضو شورا، بخش 6، یکی از آرای مخالف در جلسه ویژه روز شنبه بود. او یک راه حل موقت برای معضل زباله پیشنهاد کرد.

متأسفانه، ما در وضعیتی قرار داریم که می شد از آن اجتناب کرد. با درک اینکه زمان بسیار مهم است، می‌خواهم یک راه‌حل یا راه‌حلی برای یک مشکل غیرضروری پیچیده ارائه دهم. به منظور ایجاد مجدد اعتماد، بازگرداندن یکپارچگی و بهبود روابط، من یک قرارداد موقت 90 روزه با ریچارد را پیشنهاد می کنم و از آن حمایت می کنم در حالی که شورای شهر و شهردار با حسن نیت با یکدیگر همکاری می کنند تا یک ارزیاب شخص ثالث بی طرف را برای انجام یک پروژه جدید شناسایی کنند. بانک ها گفت: RFP دو بار در هفته بدون گزینه سبد خرید انجام می شود، به امید یافتن فروشنده ای که بهترین نتایج را در زمینه کمترین و بهترین پیشنهاد داشته باشد.

کنت استوکس، عضو شورا، منطقه 3، اعلام کرد که جلسه تالار شهر را در روز سه شنبه، 4 آوریل، ساعت 6:00 بعد از ظهر در کلیسای باپتیست کورنرستون در جکسون برگزار خواهد کرد. استوکس گفت که همسایگان می توانند در مورد سطل زباله سوال بپرسند. او گفت که قانونگذاران همچنین لایحه 1020 مجلس را مورد بحث قرار خواهند داد.

WJTV 12 News دوشنبه برای اظهار نظر با دفتر Lumumba تماس گرفت. گفتند شهردار در دسترس نیست.

[ad_2]

Leave a reply