شورای شهر جکسون به اتفاق آرا قطعنامه ای را برای یک کارگروه جدید تصویب کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شورای شهر جکسون به اتفاق آرا قطعنامه ای را برای ایجاد یک کارگروه جدید پیشگیری از جرم در یک جلسه ویژه ایمنی عمومی در روز سه شنبه 31 مه تصویب کرد.

اعضای شورای شهر جکسون برای بحث در مورد راه حل های احتمالی برای بحران جرم و جنایت ملاقات کردند. اعضای جامعه ناامیدی خود را با رهبران شهر در میان گذاشتند.

یک مادر محلی می گوید: “باید کاری کرد. درست نیست که هفته آینده پسرم را دفن کنم.”

حکمی که والدین یا سرپرستان را در مورد افراد زیر سن قانونی که دارای تفنگ دستی هستند مسئول می‌داند، مورد بحث قرار گرفته است، اما این فرمان تا بررسی بیشتر در کمیته باقی خواهد ماند.

برایان گریزل، عضو شورای بخش 4، گفت: “ما شهروندان خوبی داریم که شهر جکسون را تهدید به ترک شهر جکسون می کنند، زیرا جوانان ما محله های ما را وحشت زده می کنند.” برای از دست دادن جکسون.”

اشبی فوت، عضو شورای بخش 1، می‌گوید: «از این که ما از این موضوع عبور کنیم، آن را بگذرانیم، و در نهایت در دعوای قضایی دیگری که زمان ما را به هم می‌بندد و واقعاً تأثیری را که ما می‌خواهیم نخواهد داشت، بیزارم.

رهبران شهرستان ها و شهرستان ها همچنین به نیاز به منابع برای مبارزه با جرم اشاره کردند و از دولت کمک می خواهند.

کارلین هیکس، قاضی دادگاه شهرستان هیندز، گفت: «ما به آزمایشگاه‌های جنایی نیاز داریم که بتوانند مدارک را در زمان کافی پردازش کنند تا بتوانیم محاکمه‌های سریع داشته باشیم.

وارد می‌گوید: “همه اینها برمی‌گردد به اینکه ایالت به مسائل پولی در سطح محلی رسیدگی می‌کند. همچنین، ایالت باید به مسائل فقر رسیدگی کند. ما نمی‌توانیم کاری برای کاهش فقر انجام دهیم. ما به تکرار همین مسائل ادامه خواهیم داد.” آنجلیک لی، عضو شورا، گفت:

این جلسه با تصویب یک کارگروه جدید پیشگیری از جرم به پایان رسید که شامل نمایندگان شورای شهر، اعضای جامعه، منطقه مدرسه عمومی جکسون، دفتر شهردار، اجرای قانون محلی و غیره خواهد بود.

چندین مورد از دستور کار برای تاریخ بعدی، از جمله بهبود تسهیلات در پارک ها و سالن های ورزشی مطرح شد.

آرون بنکس، عضو شورای بخش 6 گفت که می خواهد هفته آینده جلسه دیگری مانند این برگزار کند.

[ad_2]

Leave a reply