شهرستان شارکی در تلاش است تا دانش آموزان را به مدرسه بازگرداند

[ad_1]

چنگال غلتکی، خانم. (WJTV) – Rolling Fork به آرامی با کمک جوامع محلی در حال بازسازی است.

نیاز به کمک بیشتر از آن چیزی است که بسیاری تصور می کنند. بیشتر اتوبوس های مدرسه تخریب شد.

پس از طوفان ویرانگر که خانه ها، مشاغل و اشیای قیمتی را تکه تکه کرد، شهرستان شارکی به بازسازی خود ادامه می دهد.

همسایگان در رولینگ فورک می گویند که طوفان ضربه های روحی زیادی به آنها وارد کرده است و آنها در مورد طوفان بعدی عصبی هستند.

داوطلبان گفتند که در 30 سال گذشته چنین چیزی را ندیده اند.

قبل از اینکه به اینجا برسیم، آن را در اخبار دیدیم. حضور در اینجا کاملاً متفاوت است. این غیر واقعی است. من یک پیراپزشک هستم و قبلاً به تعدادی از این موارد رفته بودم و قبلاً در مورد این چیزها بودم. بایرون بایلو، داوطلب گفت: من در 30 سال گذشته هرگز چنین چیزی را ندیده بودم.

سایر داوطلبان گفتند که یک اسم حیوان دست اموز عید پاک را خواهند آورد و سبدهای عید پاک را در این یکشنبه خواهند داد.

ما مجبور شدیم چند سبد عید پاک و چیزهایی را که اهدا شده بود برداریم. جوئل ویترز از نیروی دریایی کاجون گفت: ما سعی خواهیم کرد از آن خارج شویم، امیدوارم به بچه‌های جامعه کمی احساس عادی بودن در تمام ویرانی‌هایی که در اینجا داریم بدهیم.

شارکی سرپرست شهرستان گفت که آنها تاریخ رسمی بازگشت به مدرسه ندارند زیرا بسیاری از مردم به منطقه بازنگشته اند. آنها در حال مذاکره با ناحیه مدرسه ویکسبورگ بوده اند تا ببینند آیا می توانند از پنج اتوبوس مدرسه استفاده کنند یا خیر.

“از کانال 12 به خاطر انجام این کار تشکر می کنم، زیرا یکی از چیزها این است که چیزهای منفی زیادی در جهان وجود دارد، چیزهای بد زیادی که هر روز در اخبار می بینید. اینها چیزهایی هستند که من فکر می کنم برای مردم گزارش آنها عالی است.” Baylow گفت.

مقامات شهرستان شارکی گفتند که اکثر اتوبوس های مدرسه در طوفان آسیب دیده اند و در روزهای آینده جامعه را در مورد رتبه بندی مدارس به روز خواهند کرد.

[ad_2]

Leave a reply