شهردار پرل مرگ کارمند USPS را متهم به تعقیب و گریز متهم می کند

[ad_1]

پرل، خانم (WJTV) – شهردار پرل، جیک ویندهام، به مرگ اخیر یک کارمند خدمات پستی ایالات متحده پس از تعقیب افسران پلیس پرل مردی به شهر جکسون پرداخت.

“من از مرگ کارمند اداره پست در نتیجه اقدامات براندون اندروز ناراحت و ناراحت هستم. این بی معنی است. افسران ما دوست ندارند دنبال کنند، اما این وظیفه آنهاست. درک این موضوع مهم است که مردم ویندهام گفت: «این دویدن صرفاً افرادی عادی نیستند که به دنبال اجتناب از بلیت هستند. اکثریت قریب به اتفاق آنها مجرمانی هستند که به دنبال جرائم بسیار جدی تر از سرعت غیرمجاز دستگیر می شوند.»

به گفته شهردار، مظنون، براندون اندروز 20 ساله، به دلیل داشتن یک اسلحه گرم و در اختیار داشتن یک اسلحه گرم مسروقه، به قصد فروش مواد مخدر از اداره پلیس فلوود خارج شد. ویندهام همچنین گفت که اندروز مظنون یک پرونده قتل بزرگ در جکسون است.

شهردار گفت که سابقه جنایی اندروز همچنین شامل سرقت مسلحانه، تیراندازی به خودرو و DUI است.

ویندهام وقتی از وی پرسیده شد که آیا پلیس از سابقه جنایی اندروز قبل از تعقیب و گریز اطلاعی داشت یا خیر، گفت که افسران این موضوع را نداشتند.

رهبران پرل گفتند که پلیس سعی کرد اندروز را به دلیل سرعت زیاد در بین ایالتی 20 غربی، درست قبل از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه 21 ژوئیه متوقف کند. آنها گفتند اندروز متوقف نشد و تعقیب و گریز به سمت جکسون آغاز شد.

براندون اندروز (با احترام: بخش پلیس مروارید)

ظاهرا اندروز با یک وسیله نقلیه خدمات پستی ایالات متحده در ماریا درایو، درست نزدیک جاده مک داول تصادف کرد. کارمند خدمات پستی مجروح شد و به مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) در جکسون منتقل شد. بر اثر جراحات وارده جان باخت.

شارون گریشام استوارت، پزشکی قانونی شهرستان هیندز، قربانی را برد پنینگتون، 32 ساله شناسایی کرد. گریشام استوارت گفت که به نظر می رسد علت مرگ او ضربه شدید سر ناشی از پرتاب یک وسیله نقلیه پستی باشد.

پلیس گفت که اندروز پس از تصادف از صحنه فرار کرد، اما مدت کوتاهی پس از آن بازداشت شد.

پلیس پرل گفت که آنها پس از تصادف یک مجله طولانی 30 دور را در وسیله نقلیه اندروز پیدا کردند.

اندروز به اداره پلیس پرل و سپس به بازداشتگاه شهرستان رانکین منتقل شد. او با اتهامات متعددی مواجه است.

شهردار جکسون Chokwe A. Lumumba بیانیه زیر را در مورد تعقیب و گریز به WJTV 12 News منتشر کرد.

ابتدا، من می خواهم به خانواده، دوستان و همکاران حامل خدمات پستی ایالات متحده که امروز جان خود را در جکسون از دست داد، تسلیت بگویم. کامیون پست توسط راننده یک وسیله نقلیه که در تعقیب و گریز پلیس با پلیس پرل درگیر شده بود، برخورد کرد. در نتیجه، ناو بر اثر جراحات وارده در این سانحه جان باخت.

بر اساس یک رسانه از شهر مروارید، تعقیب و گریز پس از آن آغاز شد که مظنون نتوانست خود را برای توقف تردد کند.

من می خواهم تکرار کنم که تعقیب پلیس که از حوزه های قضایی متعدد وارد شهر ما می شود، ما را ایمن تر نمی کند. اغلب نتایج غم انگیزی مانند این برای توقف های ترافیکی جزئی وجود دارد و ما قبلاً آن را تجربه کرده ایم. چیزی که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد تأثیر این تعقیب ها بر تماشاگران بی گناه است و این چیزی است که ما معتقدیم باید تغییر کند.

ما ضد تعقیب نیستیم ما مخالف تعقیب تخلفات جزئی هستیم که اغلب منجر به عواقب غم انگیز برای جامعه ما می شود. با ظهور فناوری های جدید، مانند شبکه نظارتی رو به رشد دوربین و تگ خوان ها، می توانیم افراد مظنون را بدون به خطر انداختن عموم دستگیر کنیم.

اگر تلاش ما امنیت عمومی است، باید از هر نظر امنیت عمومی باشد.

ما درخواست خود را از قانونگذار ایالتی برای محدود کردن جرایمی که ممکن است در شهر جکسون تعقیب و گریز چند حوزه قضایی انجام شود، تجدید می کنیم.”

Chokwe A. Lumumba، شهردار جکسون

ویندهام به اظهارات لومومبا پاسخ داد. او گفت لومومبا اندروز را به خاطر فرار از پلیس، نقض قانون یا باعث مرگ پنینگتون محکوم نکرد. ویندهام گفت که این “غیرقابل قبول” است.

[ad_2]

Leave a reply