شهردار جکسون همه پرسی را در مورد خدمات زباله پیشنهاد می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون در مورد اختلاف جمع آوری زباله در شهر صحبت کرد.

شهردار و شورای شهر ماه هاست که بر سر قرارداد جمع آوری زباله با هم اختلاف دارند و هیچ راه حل مشخصی در آن دیده نمی شود. روز دوشنبه، شهردار گفت که می‌خواهد به مردم اجازه دهد تصمیم بگیرند که چه کسی زباله‌های آنها را جمع می‌کند.

“ما آن بخش از این راه حل را ارائه کرده ایم، این است که آن را برای همه پرسی قرار دهیم تا ساکنان جکسون رای دهند. من وقتی به قدرت رسیدم به شما گفتم که وقتی من شهردار شدم، شما شهردار شوید و هیچ کس وجود ندارد. که نسبت به ساکنان جکسون سهم بیشتری در موفقیت جمع‌آوری زباله دارد. بنابراین، من معتقدم که اگر به آنها فرصتی بدهیم تا صدای آنها شنیده شود، می‌توانیم به جواب برسیم.”

اشبی فوت، رئیس شورای شهر جکسون، بخش 11، با شهردار مخالف بود. او گفت که شورای شهر صدای مردم است و او چندان مطمئن نیست که یک همه پرسی عمومی پاسخی به مناقشه چند ماهه قرارداد زباله باشد.

“من در مورد آن به عنوان یک راه حل تردید دارم. من معتقدم که این تلاش دیگری است برای دور زدن شورا و اینکه شورا صدایی نداشته باشد. مردم از طریق اعضای شورای خود صحبت می کنند. همه ما توسط شهروندان خود در بخش های خاص خود انتخاب می شویم. من حدس می‌زنم که او می‌تواند آن را امتحان کند، اما من واقعاً در مورد اینکه این یک راه‌حل معقول برای این موضوع باشد، شک دارم.»

فوت معتقد است بهترین راه برای پیشبرد این است که شهردار به روند RFP بازگردد تا شرکت های جمع آوری زباله را برای شورای شهر پیدا کند تا در مورد آنها رأی گیری کند.

یک وکیل شورای شهر به WJTV 12 News گفت که مشخص نیست که شهردار صلاحیت درخواست چنین همه پرسی را دارد و انجام این کار می تواند قوانین خرید عمومی ایالت را نقض کند.

[ad_2]

Leave a reply