شهردار جکسون می گوید بودجه سیستم آب را اصلاح نمی کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – Chokwe Antar Lumumba شهردار جکسون میزبان تالار شهر در جکسون جنوبی بود تا به همسایگان به‌روزرسانی درباره بحران آب ارائه کند. این در حالی است که این شهر از طریق یک لایحه omnibus که در پایان سال 2022 تصویب شد، نزدیک به 800 میلیون دلار دلار فدرال دریافت کرده است.

او گفت: “حتی با وجود بودجه، هیچ راهی وجود ندارد که سیستم ما اصلاح شود. حتی با پول، ساخت و سازهای زیادی باید انجام شود.”

هنگامی که صحبت از ساخت و ساز می شود، شهردار گفت که مسئولان باید برنامه ریزی استراتژیک داشته باشند زیرا بسیاری از لوله ها زیر جاده ها هستند. مدیر شخص ثالث شهر که مسئولیت این طرح ها را بر عهده خواهد داشت در این جلسه شرکت نکرد که باعث ناراحتی چندین همسایه شد.

تد در جکسون زندگی نمی‌کند. او در می‌سی‌سی‌پی زندگی نمی‌کند. او اغلب اینجا بوده است، اما در این زمان، باید به مسائل مربوط به ویرجینیا، جایی که او اهل آنجاست، رسیدگی می‌کرد. من تصور می‌کنم که او در جلسات آینده خواهد بود “شهردار گفت.

نشت فاضلاب خام یکی دیگر از مسائل مهمی بود که در تالار شهر مطرح شد.

یک نفر هم مالیات یک درصدی را زیر سوال برد و پرسید که چرا این پول برای رفع مشکلات زیرساخت های آب صرف نشده است.

“با آن یک درصد تصمیماتی گرفته شد که با آب برخورد نشود. حتی قبل از اینکه من به آنجا برسم تصمیماتی در کمیسیون برای عدم برخورد با فاضلاب گرفته شد. این در طرح جامع قرار گرفته است. بله، هزینه شده است. لومومبا گفت و این تا حد زیادی در جاده ها بوده است.

شهردار گفت که یک شرکت به صورت رایگان بر روی مدل سیستم توزیع آب کار می کند، اما وی گفت: مراحل بعدی اصلاح زیرساخت های آب هنوز در مراحل برنامه ریزی است. لومومبا گفت که در طول این فرآیند میزبان جلسات شهرداری خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply