شهردار جکسون در مورد جنایت، آب، توسعه صحبت می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز پنجشنبه، سخنرانی شهردار شهر، که او از قبل ضبط کرده بود، بر روی چند موضوع مهم در جکسون مانند جنایت، مشکلات آب و توسعه متمرکز بود.

شهردار Chokwe A. Lumumba سخنرانی خود در ایالت شهر را با شعار امسال “جکسون استرانگ” به افتخار انعطاف پذیری مردم ایراد کرد. یکی از نکات مهم او آب بود. شهردار قرارداد زیمنس را یک فاجعه خواند و گفت که تسویه حساب دولتش با این شرکت اکنون به سمت یک سیستم صورتحساب ثابت پیش می رود. او گفت حتی با صورت‌حساب مناسب، این شهر همچنان به بودجه دولتی برای اصلاح زیرساخت‌های قدیمی آب نیاز دارد.

وی گفت: “ما همچنین از مهاجرت تاریخی پایه مالیاتی خود رنج برده ایم که کل درآمدی را که شهر جمع آوری می کند و در اختیار دارد محدود کرده است. در این بین ما هر پنی موجود را در این سیستم سرمایه گذاری کرده ایم.”

شهردار همچنین از تلاش سازمان آتش نشانی برای رساندن آب آشامیدنی سالم به همسایگان در مواقع بحران تشکر کرد و گفت: برنامه هایی برای افزایش حقوق آنها در دست اقدام است. وقتی صحبت از بحران جرم و جنایت به میان می‌آید، اگرچه عقب ماندگی ناشی از همه‌گیری به سیستم عدالت کیفری شهر فشار وارد کرده است، او گفت که شهر اکنون به مسیر خود بازگشته است.

“ما همچنان با اداره پلیس خود به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهیم. چه با افزایش افسران خود با کلاس‌های استخدامی متعدد، چه با افزایش دستمزد افسران خود برای افزایش حفظ و بهبود یا با سرمایه‌گذاری در شبکه‌ای در سطح شهر در مرکز فرماندهی بلادرنگ ما.” او گفت.

برنامه ریزی و توسعه یکی دیگر از موضوعات مهم بود. طی سال گذشته، شهردار گفت که کسب و کار جدید بیش از 2 میلیون دلار به شهر آورده است. پروژه‌های بیشتری مانند آمفی‌تئاتر، دفتر فیلم و ارتقاء به تالار تالیا مارا در دست ساخت هستند.

“ما در پشت صحنه کار کرده ایم تا شهر جکسون را به مکانی مناسب برای تجارت تبدیل کنیم. خوشحالم که درخواست و تجدید مشاغل را کارآمدتر می کنم. ما اینجا در جکسون چیزهای زیادی برای افتخار داریم، هرگز فراموش نکنید، او گفت.

شهردار گفت که بخش جدیدی به بخش برنامه ریزی و توسعه اضافه می شود تا به شدت به دنبال مالکانی باشد که املاک را در جکسون رها کرده اند.

امسال دولت شهر در خیابان فریش برگزار شد تا تلاش‌ها برای تبدیل این منطقه به یک جامعه پر رونق را برجسته کند. او گفت که به زودی فضاهای تجاری، اداری و گزینه های غذایی بیشتری در این منطقه وجود خواهد داشت.

[ad_2]

Leave a reply