شهردار جکسون جلسه اجتماعی در مورد بحران آب برگزار می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شهردار جکسون، Chokwe A. Lumumba، سه شنبه شب یک جلسه اجتماعی برگزار کرد تا در مورد برنامه های خود برای رفع مشکلات در مرکز درمانی OB Curtis صحبت کند.

در جلسه روز سه‌شنبه، لومومبا پس از آن که او و مدیر مالی شهر درباره بحران آب و بودجه مورد نیاز برای پایان دادن به آن بحث کردند، صحبت‌های خود را برای سؤالات باز کرد.

“ما در سال 1988 به جکسون نقل مکان کردیم. من تقریباً پنج ساله بودم. به یاد دارم در سال 1989، یخ زدگی بزرگی که روی داد سیستم آب ما را ضعیف کرد. به یاد دارم که مدتی بدون آب بودم. برخی از شما، من صحبت های بیشتری را شنیده ام. لومومبا گفت.

شهردار گفت: تقریباً همه شهرداران قبلی در 30 سال گذشته برای رفع این مشکل درخواست پول کرده اند. در این دیدار، شهردار برخی از برنامه های خود را برای رسیدگی به مسائل زیرساختی آب از جمله بررسی امکان احداث نیروگاه آب جدید تشریح کرد.

شهردار تاکید کرد که مخالف تصاحب دولتی و مخالف خصوصی سازی سیستم آب شهر است.

“شما نمی خواهید که مردم شما به راه حلی برسند که آنها را از یک وضعیت بدبختی به حالت دیگر برساند. هدف ما نه تنها داشتن یک سیستم توزیع قابل اعتماد تصفیه آب، بلکه داشتن یک سیستم پایدار و عادلانه است.” لومومبا گفت.

یکی از بزرگترین مشکلات در OB Curtis کمبود نیروی انسانی است. شهردار گفت که دانش آموزان محلی باید در مورد کار در OB Curtis اطلاعات بیشتری داشته باشند. به منظور رسیدگی فوری به این موضوع، مذاکرات در حال انجام برای عملیات و تعمیر و نگهداری شخص ثالث بوده است.

به طور کلی، رهبران گفتند که برای رفع تمام مشکلات زیرساختی آب، شهر نیازی به پول دارد. لومومبا گفت که شهر از طریق آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) و دولت فدرال درخواست کمک مالی کرده است.

شهردار همچنین از فرماندار تیت ریوز برای ارائه درخواست شهر مبنی بر درخواست از اداره تجارت کوچک ایالات متحده برای کمک به مشاغل محلی که تحت تأثیر بحران آب قرار گرفته اند، تشکر کرد. او گفت که شهر همچنین نامه ای برای او ارسال کرده است که احتمالاً برای ساکنان کمک می کند.

[ad_2]

Leave a reply