شهردار جکسون: بودجه زیرساخت فدرال برای رسیدگی به مشکلات سیستم آب شهر “ناکافی” است

[ad_1]

شهردار جکسون، میس، Chokwe Antar Lumumba (D)، روز یکشنبه گفت که بودجه زیرساخت فدرال برای رسیدگی به “30 سال تعمیر و نگهداری معوق و چالش های انباشته” مرتبط با سیستم آب شهر “ناکافی” است.

در حین یک ظاهر مارگارت برنان، مجری برنامه CBS، در برنامه «مقابله با ملت» اشاره کرد که جکسون سال گذشته 42 میلیون دلار از قانون طرح نجات آمریکا (ARPA) دریافت کرد و افزود که پرزیدنت بایدن در هنگام امضای این لایحه بر اهمیت جلوگیری از تکرار بحران‌های آبی در این کشور تاکید کرد. شهرهایی مانند جکسون و فلینت، میخ.

لومومبا به برنان گفت: «ما بخش عمده ای از بودجه ARPA خود را نه تنها در تأسیسات تصفیه آب، بلکه در خطوط توزیع به زیرساخت های خود اختصاص داده ایم. ما 8 میلیون دلار صرف یک لوله به جنوب جکسون کرده ایم که به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار گرفته است. همچنین برای مردم بسیار مهم است که بدانند شهر جکسون در یک زمان 42 میلیون دلار دریافت نکرده است، فقط کمی بیش از یک ماه پیش، ما دومین قسط از این بودجه را دریافت کردیم.

لومومبا به برنان گفت که دولت او “اکثریت قاطع” بودجه شهر را برای رسیدگی به بحران فعلی آب متعهد می‌کند.

او افزود: “با این حال، برای پاسخگویی به نیاز بزرگ 30 سال تعمیر و نگهداری معوق و چالش های انباشته کافی نیست.”

اظهارات لومومبا پس از آن بیان شد که فرماندار می سی سی پی. تیت ریوز (R) ماه گذشته برای مناطقی از جمله جکسون که تحت تأثیر سیل قرار گرفته بودند، وضعیت اضطراری اعلام کرد. 150000 نفر ساکن این شهر بدون آب آشامیدنی مانده اند.

در طی یک کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته، ریوز گفت که در تلاش برای بازگرداندن سیستم آب جکسون، گزینه‌های بلندمدت متعددی را پذیرا است و اشاره کرد که انتقال سیستم به یک شرکت خصوصی “روی میز” است.



[ad_2]

Leave a reply