شهردار جکسون به نگرانی های کارگران آب رسیدگی می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون تلاش کرد تا نگرانی های مطرح شده توسط کارگران تعمیر و نگهداری آب در جکسون را در روز دوشنبه روشن کند.

لومومبا گفت که او از اعتراض کارگران در خارج از محل نگهداری و توزیع آب در شهر جکسون در هفته گذشته مطلع شده است. او گفت که ایمیلی که برای کارگران ارسال شده بود آنها را به این فکر انداخت که آیا هنوز شغل دارند یا خیر.

شهردار گفت که این کارمندان اکنون برای یک مدیر شخص ثالث به نام تد هنیفین کار می کنند، اما این اختیار را دارند که برای یک پیمانکار خصوصی در جکسون کار کنند. کسانی که ترجیح می دهند این کار را انجام ندهند در یک موقعیت جایگزین قرار می گیرند.

ما درک می کنیم، اما باید بدانیم که چه کسی تصمیم به رفتن را می گیرد و چه کسی تصمیم نمی گیرد قبل از اینکه شهر در مورد این موضوع حرف آخر را بزند.” بنابراین ما با آقای هنیفین در ارتباط خواهیم بود و در این مرحله هرگونه ارتباطی پیرامون این فرآیند در مورد اینکه چه کسی کار با پیمانکار را انتخاب می کند یا نه، در دست آقای هنیفین بهتر خواهد بود، زیرا شهر هنوز این کار را نکرده است. لومومبا توضیح داد که نقش خود را بر عهده گرفته است.

شهردار گفت که هنیفین حق دارد هر تصمیمی بگیرد زیرا کارمندان برای او کار می کنند.

[ad_2]

Leave a reply