شهردار جکسون به‌روزرسانی درباره بحران آب ارائه می‌کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون در روز سه شنبه 6 سپتامبر یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد.

انتظار می رود شهردار در مورد بحران آب جکسون به روز رسانی کند. کنفرانس خبری از ساعت 13:00 در تالار شهر جکسون آغاز می شود.

روز سه شنبه، مقامات گفتند که تاسیسات تصفیه آب OB Curtis در 24 ساعت گذشته در فشار ثابت باقی مانده است و در 86 PSI کار می کند. آنها همچنین گفتند که حاشیه ذخیره سازی که در آخر هفته ساخته شده بود در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

خدمه ذخیره سازی پایدار را در چاه های شفاف در برنامه حفظ کرده اند. با این حال، آن‌ها نتوانسته‌اند به اندازه‌ای که ترجیح داده‌اند، به مخازن هوایی فشار وارد کنند.

این کارخانه در حال حاضر فشار پایداری تولید می کند، اما اگر در روز سه شنبه چالشی در مورد بهره برداری کارخانه وجود داشته باشد، احتمالاً مشتریان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در حال حاضر در تمام مخازن ذخیره آب وجود دارد، اما مخزن Suncrest در سطح پایین تر از حد مطلوب قرار دارد. تمام جکسون باید فشار داشته باشد و بیشتر آنها فشار طبیعی را تجربه می کنند.

اگر دچار تغییر رنگ آب یا بدون فشار هستید، لطفاً با استفاده از این ابزار گزارش دهید

به گفته مقامات، پیشرفت هایی در بازگرداندن فرآیند تصفیه مواد جامد در روز دوشنبه حاصل شد. همچنین در اعتبارسنجی و کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی و مانیتورینگ پیشرفت هایی حاصل شد.

خدمه در حال کار بر روی سیستم های غشایی و معمولی با کارکنان شهر و تیم های کمک متقابل از انجمن های آب روستایی می سی سی پی و جورجیا هستند. رهبران گفتند که تمرکز روز سه‌شنبه بر ادامه بازگرداندن کارخانه لجن به کار کامل برای حذف رسوب از فرآیند تصفیه معمولی و همچنین بهبود کنترل‌های فرآیند کارخانه است.

مقامات گفتند که نمونه برداری های تحقیقی از روز چهارشنبه برای به دست آوردن نشانه ای از کیفیت آب آغاز شد. این برای تعیین زمان شروع نمونه‌برداری برای پاک کردن اخطار آب جوش است که شهر از 29 ژوئیه 2022 تحت آن بوده است.

دو دور نمونه شفاف برای حذف اخطار آب جوش مورد نیاز است.

[ad_2]

Leave a reply