شهردار جکسون اصرار دارد که طرحی برای بحران آب وجود دارد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – نماینده کنگره، بنی تامپسون (D-Miss.) توصیه هایی را برای شهر جکسون در میان بحران جاری آب ارائه کرد. تامپسون گفت که شهر باید در مورد مشکل تاسیسات تصفیه آب OB Curtis شفاف باشد.

در یک مصاحبه انفرادی با WJTV 12 News، تامپسون به جکسون پیشنهاد داد که یک برنامه واقعی برای رفع بحران آب ایجاد کند.

تامپسون گفت: “من فکر می کنم برای شهر مفید خواهد بود که طرحی ارائه دهد و آن طرح را با منابع بالقوه کمک تا حد امکان به اشتراک بگذارد.” من فکر می‌کنم تنها گفتن اینکه ما به کمک نیاز داریم و نگفتن اینکه این کمک شامل چه چیزی می‌شود، مشکل در اینجاست.»

اشبی فوت، رئیس شورای شهر جکسون، بخش 1، گفت که با نماینده کنگره موافق است.

“من فکر می کنم که نماینده کنگره تامپسون درست می گوید. ما باید به جلو برویم. ما باید یک برنامه بزرگ داشته باشیم، برنامه ای که تمام وضعیت ما در مورد آب آشامیدنی ما را شامل می شود، که آن را حل می کند و به گونه ای پیش می رود که گیاهان به طور حرفه ای مدیریت شوند. و کاملاً با تمام افراد دارای اعتبار مناسب کار می کند.

در بیانیه ای که در پاسخ به توصیه های تامپسون منتشر شد، Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون گفت که جکسون یک “برنامه کاملاً مشخص” دارد.

این امکان وجود دارد که تامپسون، نماینده کنگره، در حالی که با برگزاری جلسات استماع شورش 6 ژانویه از دموکراسی ما محافظت می کند، به سادگی از تعامل مکرر ما با رهبری چندین آژانس و بخش ایالات متحده یا درخواست های متعدد لابی گر ما برای ملاقات با او به روز نیست. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن طرح کاملاً مشخص خود هستیم – طرحی که با مشاوره تخصصی اتحادیه آب ایالات متحده و بنیاد Kellogg پشتیبانی می شود.

شهردار Chokwe Antar Lumumba

WJTV 12 News درخواست یک کپی از این طرح را کرد و به ما گفته شد که یک درخواست سوابق عمومی باید ارسال شود. ما یک درخواست ثبت عمومی برای طرح کامل ارسال کردیم و شهر 14 روز کاری فرصت دارد تا پاسخ دهد.

[ad_2]

Leave a reply