شمارش معکوس برای "دست از سرزنش جکسون بردارید" تمیز کردن گنجانده شده است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شمارش معکوس برای پاکسازی افتتاحیه “Stop Smashing Jackson” آغاز شده است.

این ابتکاری است که شهردار Chokwe A. Lumumba پس از دیدن جکسون در زباله‌های غیرقانونی و به معنای واقعی کلمه، زباله‌ها در همه جا، آن را رهبری کرد.

این یک بار جمع آوری زباله نیست، بلکه یک کمپین طولانی مدت است که او امیدوار است نه تنها جکسون را دوباره زیبا کند، بلکه فرهنگی را که آن را به زباله دانی تبدیل کرده است، تغییر دهد.

مشکل دامپینگ بی رویه معضلی بزرگ در پایتخت است. گورستان تایر را می توان در سرتاسر جکسون یافت. برخی در انتهای جاده‌های پشتی قرار دارند، برخی دیگر دقیقاً در همسایگی مکان‌هایی را اشغال می‌کنند.

این یکی از چیزهایی است که جکسون را می شکند و مدت زیادی است که ادامه دارد.

لومومبا گفت وقت توقف است. او کارمندان خود را موظف کرده است که این کار را انجام دهند.

ما می دانیم که او خوب خواهد شد. شهردار دستور مستقیمی به ما داد که بهتر شویم، بنابراین هر اداره باید دور هم جمع شود و این رویداد را برگزار کند. کریس گری از خدمات مؤسسه برای شهر جکسون می‌گوید: «او نمی‌خواهد این یک چیز یکبار مصرف باشد، بلکه می‌خواهد این یک چیز مداوم باشد.

رهبران شهر می‌گویند منابع زیادی در دسترس ساکنان است، و منابع بیشتری در راه است تا از شر زباله‌ها و سایر اقلام لق مانند لاستیک‌ها و لوازم خانگی خلاص شوند، بدون اینکه این کار غیرقانونی انجام شود و شهر بد جلوه کند.

«ما در اطراف شهر دفن زباله داریم. ما میدان زباله بایرام خود را با نرخ بسیار پایین داریم، بنابراین از این امکانات استفاده کنید. ما یک روز تخلیه داریم که در آن ساکنان می توانند اقلام شل، تشک ها و زباله های حیاط را جمع آوری کنند. بنابراین ما مجبور نیستیم شهر جکسون را زباله کنیم.” Lakesha Weathers، مدیر زباله شهر جکسون گفت.

تخلیه غیرقانونی مشکل بزرگی است. مورد دیگر حجم انبوه زباله است که در همه جا دیده می شود. این شما را متعجب می کند، آیا کسی نمی داند چگونه زباله های خود را به درستی دفع کند؟

به جای اینکه زباله های خود را از پنجره بیرون بیندازید، کیسه ها یا چیز دیگری را در ماشین خود نگه دارید تا بتوانید آن ها را در ظروف نگهداری کنید تا زمانی که به مکان خود برسید. ودرز گفت: از یک سطل زباله برای دور ریختن آن زباله ها استفاده کنید.

کمپین Stop Trashing Jackson نیز مشاغل را هدف قرار می دهد.

ما از صاحبان مشاغل می خواهیم که از املاک خود، به ویژه مغازه ها، مکان هایی که کانتینر دارند، بهتر نگهداری کنند. مطمئن شوید که اطراف سطل زباله، اطراف سطل زباله پمپ بنزین و چیزهایی از این قبیل را تمیز می کنید، زیرا این زباله ها در خیابان های عمومی منفجر می شوند.”

همسایه ها می توانند انتظار داشته باشند که از اینجا شاهد تلاش همه جانبه ای باشند که نه تنها از نظر فیزیکی، بلکه از نظر روانی نیز با زباله ها سروکار دارد.

ما می خواهیم در نهایت طرز فکر ساکنان خود را تغییر دهیم. ما می خواهیم شفاف فکر کنیم. پاکش می کنیم، شروع می کنیم. ما از شما می‌خواهیم که وارد شوید و به ما بپیوندید و همچنین از شما می‌خواهیم که زباله‌های شهر را متوقف کنید. دفن غیر قانونی را متوقف کنید، زباله ریختن را متوقف کنید. هدف ما این است که آنها را مجبور کنیم مثل ما فکر کنند. ودرز گفت: شهر خود را تمیز کنید.

[ad_2]

Leave a reply