سیل منجر به کاهش فشار آب در جکسون می شود

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شهردار جکسون، Chokwe A. Lumumba و مقامات اورژانس در روز دوشنبه، 29 اوت، یک کنفرانس خبری برای ارائه به روز رسانی و اطلاعات در مورد سیل در شهر جکسون برگزار کردند.

در جریان کنفرانس خبری، شهردار گفت که افزایش آب از مخزن بارنت به تاسیسات تصفیه آب OB Curtis وجود دارد.

لومومبا گفت که افزایش آب از مخزن، تاسیسات را مجبور کرده است تا روش تصفیه آب را تغییر دهد. این تأسیسات به طور موقت تولید آب را برای برخی از مناطق کاهش داده است، که تا چند روز آینده همچنان یک مشکل باقی خواهد ماند زیرا خدمه برای پر کردن مجدد مخازن تلاش می کنند.

جکسون تحت یک اطلاعیه آب جوش در سراسر شهر باقی می ماند.

روز دوشنبه، رودخانه مروارید 35.37 فوت تاج گرفت. آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) گفت که رودخانه از برخورد با سطح مرحله سیل اصلی 36 فوتی جلوگیری کرده است.

“جاده ها همچنان آبگرفته است. ما از شما می خواهیم که تا زمانی که مقامات محلی تان نگویند انجام این کار بی خطر است، به خانه برنگردید.”

منطقه تامین آب پرل ریور ولی (PRVWSD) اعلام کرد که دبی آب از مخزن بارنت را به 45000 فوت مکعب در ثانیه (CFS) در روز دوشنبه کاهش داده است.

به گفته مقامات PRVWSD، کاهش بیشتر در طول چند روز آینده انجام خواهد شد. این دریاچه در حال حاضر در ارتفاع 298.10 فوتی از سطح متوسط ​​دریا قرار دارد.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply