سیل در Canton Club Circle شروع به فروکش کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – سیل بسیاری از مناطق جکسون را تحت تاثیر قرار داده است، اما در برخی مناطق، آب از روز دوشنبه شروع به کاهش کرد.

در شمال شرقی جکسون، آب تا مسیرهای عبور مردم در امتداد Canton Club Circle می‌رسید. سطل‌های زباله با زباله‌هایی که روی جاده‌های سیل زده پراکنده شده بودند، پر شدند.

همسایگان منطقه که در سال 2020 سیل را تجربه کردند، سعی کردند با تخلیه و کیسه شن منازل خود را زودتر آماده کنند.

در حالی که آنها از دیدن کاهش آب در صبح دوشنبه خوشحال هستند، اما باید اقدامات بیشتری از سوی رهبران محلی برای کنترل سیل مشاهده کنند.

دمتریا جانسون، که در شمال شرقی جکسون زندگی می‌کند، گفت: «ما آمادگی‌ها را انجام دادیم، اما با این فکر که وقت داریم برگردیم و چیزهای بیشتری تهیه کنیم، آماده‌سازی کردیم.

“ما توانستیم از این مرحله عبور کنیم. همه می توانند به خانه برگردند. ما می توانیم یک مهمانی بلوکی داشته باشیم. ما می خواهیم همه بتوانند به خانه های خود بازگردند. اجازه دهید همه این مقاماتی که برای این طرح دور هم جمع شوند، آن را دریافت کنند. دیون تامپسون، که در شمال شرقی جکسون زندگی می کند، گفت: ما ساکنان اینجا هستیم. ما متوقف نمی شویم.

روز یکشنبه، سناتور راجر ویکر (R-Miss.) گفت که در حال کار بر روی یک راه حل احتمالی آینده برای زمانی که رودخانه مروارید طغیان می کند.

این شهر تخمین می زند که 100 تا 150 خانه ممکن است تا دوشنبه شب تحت تأثیر قرار گیرند.

[ad_2]

Leave a reply