سوخت‌دهنده هواپیمای می‌سی‌سی‌پی، ضمانتنامه سرقت هواپیمای کوچک را رد کرد

[ad_1]

توپلو، خانم (AP) – مردی که متهم به دزدیدن هواپیمایی که بلد نبود چگونه فرود بیاید، پشت میله‌های زندان می‌ماند و قاضی او را رد کرد و به قول وکیلش مبنی بر عدم پرواز دیگر نگاه کرد.

کوری وین پترسون، کارمند فرودگاه، روز شنبه پس از ارسال پیام خداحافظی مبنی بر اینکه “در واقع نمی خواست به کسی صدمه بزند” هواپیما را دزدید. پلیس می گوید که او با 911 تماس گرفت و هواپیما را به والمارت خواهد کوبید و به مدت 5 ساعت بر فراز اهالی می سی سی پی که عصبی شده بودند، چرخید و با خیال راحت در مزرعه سویا فرود آمد.

روزنامه نورث ایست می سی سی پی دیلی ژورنال گزارش داد که در جلسه اولیه دادگاه در توپلو در روز یکشنبه، پترسون، 29 ساله، از شانون، به طور رسمی به سرقت بزرگ و تهدید تروریستی متهم شد.

دنیس فاریس، مدافع عمومی به قاضی گفت: “هیچ جناسی در نظر گرفته نشده است، او یک خطر پرواز نیست.”، این روزنامه گزارش داد که پترسون هیچ سابقه قبلی نداشته است، کسی آسیب ندیده است و اعضای خانواده او در منطقه زندگی می کنند. “من احساس می کنم که او باید واجد شرایط وثیقه باشد. و به دلیل عبارات قانون تهدید تروریستی، فکر نمی‌کنم این اتهام باقی بماند. ما خواهان وثیقه ای متناسب با اتهام سرقت بزرگ هستیم.»

اما جان کواکا رئیس پلیس توپلو گفت که سطح خطر بالاست.

او گفت: «این یک بمب پرنده بود.

کواکا گفت که پترسون، کارمند 10 ساله Tupelo Aviation که در فرودگاه منطقه ای Tupelo سوخت هواپیماها را تامین می کرد، کمی بعد از ساعت 5 صبح با هواپیمای دو موتوره Beechcraft King Air C90A با سوخت کامل بلند شد. رئیس گفت که او 15 دقیقه بعد با یک توزیع کننده 911 لی کانتی تماس گرفت و گفت که قصد دارد با یک توپلو والمارت تصادف کند، که باعث شد افسران ساختمان و فروشگاه رفاه اطراف را تخلیه کنند.

[ad_2]

Leave a reply