سه نفر از ساکنان جکسون برای مسدود کردن لایحه خانه 1020 شکایت کردند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز دوشنبه، سه تن از ساکنان جکسون با طرح دعوی در دادگاه ریاست کانتی هیندز از دادگاه خواستند که لایحه مجلس 1020 را مسدود کند زیرا این قانون اساسی می سی سی پی را نقض می کند.

به گفته ACLU می سی سی پی، این شکایت توسط آن ساندرز، سابرین شریف و دوروتی تریپلت تنظیم شده است.

ساندرز، یکی از شاکیان این دعوی، گفت: “قانونگذاران ایالتی گفتند که این تسلط بر سیستم قضایی ما به نفع ما و برای امنیت خودمان است و این برای من عمیقا توهین آمیز است.” آمریکایی های آفریقایی تبار در می سی سی پی مردند تا بتوانیم رای دهیم. تضعیف حق خودگردانی چگونه ما را ایمن تر می کند؟ ایمنی از جوامعی ناشی می شود که منابع لازم را برای توسعه ضمانت هایی که می دانند مناسب و مؤثر هستند، دارند. در مبارزه برای آزادی ما این مسئولیت را می خواهیم. HB 1020 ما را انکار می کند و ما را از یک دموکراسی کم می کند.

230424_dkt_2_complaintدانلود

دفتر مشاور عمومی NAACP و Covington & Burling LLP نیز شکایتی را علیه لایحه 1020 مجلس نمایندگان و لایحه 2343 سنا به چالش کشیدند. این شکایت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی می سی سی پی تنظیم شده است.

هر دو لایحه توسط فرماندار تیت ریوز (R-Miss) در روز جمعه، 21 آوریل امضا شد.

بر اساس لایحه 1020 مجلس نمایندگان، پلیس کاپیتول صلاحیت اصلی را در محدوده منطقه توسعه یافته مجتمع متروپولیتن (CCID) خواهد داشت. پلیس جکسون صلاحیت ثانویه خواهد داشت.

این لایحه همچنین به برخی از مناطق با اکثریت سیاه‌پوست شهر اجازه می‌دهد – که اکثر آنها محله‌هایی با اکثریت سفیدپوست هستند – تحت صلاحیت یک سیستم قضایی جدید قرار بگیرند. طبق گزارش Clarion-Ledger، این سیستم جدید افرادی را که به جرم جنایات محکوم می شوند، به جای زندان های شهرستانی به زندان های ایالتی می فرستد.

این توسط قضات منصوب شده توسط قاضی دادگاه عالی ایالتی منصوب شده از سوی جمهوری خواهان و دادستان هایی که توسط دادستان کل جمهوری خواه منصوب شده اند اداره می شود، نه منتخب.

لایحه دیگری که در این دادخواست ذکر شده است، لایحه 2343 سنا است که صلاحیت پلیس کنگره را در منطقه بهسازی مجتمع کاپیتول گسترش می دهد. این به پلیس کاپیتول صلاحیت اولیه در CCID و حوزه قضایی فرعی در جکسون می دهد.

[ad_2]

Leave a reply