سه افسر پلیس جکسون به دلیل نقض قوانین اخراج شدند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – سه افسر پلیس جکسون که گفته می شود در مرگ کیت موریل نقش داشته اند، به دلیل نقض سیاست اخراج شده اند. مشخص نیست که آیا این تخلف مستقیماً با مرگ موریل مرتبط است یا خیر، اما پس از آن صورت گرفت که اداره تحقیقات می سی سی پی (MBI) تحقیقات خود را در مورد این پرونده به پایان رساند.

موریل در شب سال نو در زندان جکسون درگذشت.

یکی از کارمندان کنیا مک کارتی در ماه فوریه اخراج شد. سه افسر دیگر، اوری ویلیس، جیمز لند و کازینو رید، اخیراً از اداره پلیس جکسون (JPD) اخراج شدند.

رئیس پلیس جکسون، جیمز دیویس، گفت که از وضعیت تحقیقات داخلی آنها در مورد مرگ موریل اطلاعی ندارد، اما MBI تحقیقات خود را بسته و پرونده را به دفتر دادستانی ناحیه هیندز تحویل داده است.

وزارت امنیت عمومی می سی سی پی (DPS) علیرغم ادعاهایی که در ماه فوریه مبنی بر اینکه این ویدئو پس از تکمیل تحقیقات منتشر خواهد شد، فیلم دوربین بدنه را منتشر نکرده است.

سیاست MBI اخیراً تغییر کرده است که پس از پایان این حوادث، دوربین‌های بدنه یا فیلم‌های داش‌کم را عمومی می‌کنند. در این مورد این کار را خواهیم کرد. من می توانم اطمینان دهم که شهروندان جکسون نیز در ایالت می سی سی پی از شفافیت برخوردار هستند.

WJTV 12 News با DPS تماس گرفت و به او گفته شد که یک درخواست ثبت عمومی برای فیلم دوربین بدنه ارائه دهد. در بیانیه‌ای با این درخواست رد شدیم که می‌گوید: «اطلاعات درخواستی، تا حدی که وجود دارد، گزارش‌های تحقیقاتی است که از طریق درخواست سوابق عمومی قابل افشا نیست».

خانواده موریل علیه افسران پلیس سابق به اتهام زور بیش از حد و عدم ارائه مراقبت های پزشکی شکایت کرده اند. وکیل آنها فیلم دوربین جسد را مشاهده کرد و از مجریان قانون خواست آن را برای عموم منتشر کنند.

«اگر قرار است دوربین‌های بدنه وجود داشته باشد، و اگر هدف از فیلم‌برداری دوربین بدن شفاف‌سازی بود، چرا آن را نشان نمی‌دهیم؟ فکر می‌کنم این ویدیو نشان می‌دهد که اتفاقی که برای کیت افتاد بسیار بد است. من فکر می کنم به همین دلیل، به همین دلیل است که این ویدیو برای عموم منتشر نشده است، زیرا بسیار بد است.

WJTV 12 News برای به روز رسانی در مورد وضعیت پرونده به دفتر دادستان ناحیه Hinds کانتی رسید، اما علیرغم تلاش های متعدد برای تماس با دفتر، پاسخی دریافت نکردند.

[ad_2]

Leave a reply