سن کریس مک دانیل برای ستوان فرماندار نامزد شد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – سناتور ایالتی کریس مک دانیل (R-District 42) اعلام کرد که به عنوان معاون بعدی فرماندار می سی سی پی نامزد خواهد شد.

مک دانیل این خبر را روز دوشنبه در مقر جمهوری خواهان می سی سی پی در جکسون اعلام کرد.

مک دانیل قبلاً در سال های 2014 و 2018 برای مجلس سنای ایالات متحده شرکت کرده بود. او در هر دو مبارزات انتخاباتی پیروز نشد.

در جریان انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2014 بین سناتور ایالتی. کریس مک دانیل و سناتور درگذشته ایالات متحده. تاد کوکران، گروهی از حامیان مک دانیل توطئه کردند تا از همسر کوکران که به دلیل زوال عقل در خانه سالمندان مدیسون زندگی می کرد، عکس بگیرند.

پس از اینکه عکسی برای مدت کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد تا ادعا شود کوکران به همسر بستری خود خیانت کرده است، غوغایی به پا شد. پلیس حتی زمانی که کوکران در دور دوم در برابر مک دانیل پیروز شد و سپس در انتخابات مجدد پیروز شد، تحقیقات را آغاز کرد. کوکران در سال 2019، یک سال پس از بازنشستگی درگذشت.

ستوان فعلی فرماندار دلبرت هوزمن (R-Miss.) قبلاً اعلام کرده بود که برای انتخاب مجدد نامزد خواهد شد.

پس از اینکه مک دانیل قصد خود را برای نامزدی برای کرسی ستوان فرمانداری اعلام کرد، ستاد انتخاباتی Hosemann بیانیه زیر را منتشر کرد.

پس از رد شدن توسط اهالی می سی سی پی در سه مبارزات انتخاباتی ناموفق در سراسر ایالت، کمترین تأثیرگذارترین سیاستمدار در ایالتی که بیشترین نفس را دارد، دوباره نامزد شد، این بار برای ستوان. فرماندار.

در مقایسه، ستوان سوابق محافظه کار فرماندار دلبرت هوزمن واضح است، اجرای Voter ID برای امنیت انتخابات ما، ارائه بزرگترین کاهش مالیات در تاریخ می سی سی پی، و نظارت بر افزایش حقوق معلمان. نتایج مهم است و دلبرت ارائه می دهد.

کیسی فیلیپس، مشاور ارشد کمپین دلبرت هوسمان

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply