سنای می سی سی پی لایحه ای را تصویب کرد که فروشندگان خودروهای الکتریکی را محدود می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – لایحه ای که فروش وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) را در می سی سی پی محدود می کند به میز فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) ارسال می شود.

لایحه 401 مجلس سنا روز پنجشنبه به تصویب رسید. برخی از قانونگذاران گفتند این لایحه می تواند به اقتصاد می سی سی پی آسیب برساند.

در صورت امضای قانون، سازندگان خودروهای برقی باید وسایل نقلیه خود را از طریق یک نمایندگی دارای حق امتیاز به فروش برسانند، نه از طریق نمایندگی متعلق به سازنده خود.

جرمی انگلستان سناتور ایالتی (R-District 51) فکر می کند این لایحه سیاست بدی است و می تواند می سی سی پی را در فروش خودروهای الکتریکی عقب بیاندازد.

ما به خودروهای برقی می گوییم که از مدل فروش متفاوتی استفاده کنند، که مدل فروش آنها در می سی سی پی قابل قبول نیست. این که چقدر به مصرف کنندگان لطمه می زند، شماره یک است، این وسایل نقلیه الکتریکی، اگر مجبورید به یک واسطه بروید و به یک نمایندگی بروید، اکنون می توانید روی افزایش 5 درصدی هزینه ها فقط برای واسطه حساب کنید. با توقف مدل فروش آنها برای تحویل این وسایل نقلیه الکتریکی به مصرف کنندگان در اینجا در می سی سی پی، فکر می کنم ما پیام اشتباهی ارسال می کنیم. فکر می کنم به آنها می گوییم که اینجا در می سی سی پی کارها را به روش قدیمی انجام خواهیم داد. در سایر ایالت ها موفق باشید. آنها شروع به فروش وسایل نقلیه خود در آنجا خواهند کرد و ما آن را از دست خواهیم داد.”

حامیان گفتند این قانون تضمین می کند که همه خودروسازان، صرف نظر از مدل کسب و کارشان، با قوانین یکسانی بازی کنند.

این لایحه با 38 رای موافق در مقابل 14 رای به تصویب سنا رسید.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply