سرویس دهندگان وام دانشجویی برای شروع مجدد پرداخت ها آماده می شوند

[ad_1]

(هیل) – سرویس دهندگان وام های دانشجویی در شرایط سختی قرار دارند و با کاهش تعداد کارکنان خود سروکار دارند، زیرا آنها برای بازگشت بی سابقه 44 میلیون وام گیرنده در اواخر تابستان امسال آماده می شوند.

انتظار می‌رود بازپرداخت وام‌های دانشجویی حداکثر در پایان ماه اوت، از جمله برای بسیاری از وام‌گیرندگانی که در دوران همه‌گیری فارغ‌التحصیل شده‌اند و هرگز چنین پرداخت‌هایی را انجام نداده‌اند، از سر گرفته شود.

“من فکر می کنم چالش واقعی محدودیت منابع است، درست است؟ اسکات بوکانان، مدیر اجرایی اتحادیه خدمات وام دانشجویی (SLSA) گفت: این واقعاً در سمت خدمات مشتری است. از نظر سیستمی، ما می‌توانیم از پس آن برآییم، اما بخش خدمات مشتری محدود خواهد بود، و این به این دلیل است [Education] این بخش به کاهش بودجه خدمات مشتری برای خدمات وام دانشجویی ادامه داد.”

SLSA یک انجمن تجاری غیرانتفاعی است که روی مسائل مربوط به خدمات وام دانشجویی کار می کند. این سازمان می‌گوید که اعضای آن، که شامل خدمات وام دانشجویی فدرال Aidvantage و Edfinancial Services می‌شوند، “مسئول خدمات دهی به بیش از 95٪ از وام‌های دانشجویی فدرال و اکثر وام‌های خصوصی هستند.”

فقدان پول برای خدمات مشتری در صنعت را می توان به طور بالقوه به رد افزایش بودجه برای دفتر کمک دانشجویان فدرال (FSA) توسط کنگره در سال گذشته ردیابی کرد.

سارا ساتل مایر، مدیر پروژه آموزش، فرصت و تحرک در ابتکار آموزش عالی آمریکای جدید، گفت: «این مهم است که به طور کلی به این موضوع فکر کنیم. «محدودیت های بودجه FSA مطمئناً بر ارائه دهندگان خدمات تأثیر می گذارد. و من فکر می‌کنم که این یک مشکل فوق‌العاده بزرگ است زیرا بر توانایی داشتن یک سیستم وام دانشجویی مؤثر تأثیر می‌گذارد. […] همه چیزهایی که FSA در بشقاب خود دارد – هرگز چیزهای بیشتری در بشقاب خود نداشته است. اصلاحات جدید زیادی در راه است و کمبود بودجه واقعاً بر توانایی او برای انجام همه این کارها تأثیر می گذارد.”

سخنگوی وزارت آموزش گفت که بودجه ای که کنگره به FSA داده برای وظایف پیش رو کافی نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «همانطور که وزارتخانه بارها تصریح کرده است، شروع مجدد بازپرداخت مستلزم منابع قابل توجهی برای جلوگیری از آسیب های غیرضروری به وام گیرندگان، مانند کاهش خدمات است.

در حالی که بوکانان اذعان می کند که FSA بودجه درخواستی را دریافت نکرده است، او معتقد است که وزارت آموزش هنوز توانایی تامین مالی کامل نیازهای سرویس دهندگان وام دانشجویی را دارد.

او گفت: «من فکر می‌کنم چالش واقعی این است که این وزارتخانه پول کافی برای راه‌اندازی مجدد دارد و احتمالاً همیشه می‌تواند بیشتر از آن برای تبدیل آن به تجربه بهتر استفاده کند، اما افزود که «آنها برای برنامه‌های دیگر پول خرج کرده‌اند، و پول دریافت کرده‌اند. دور از خدمات مشتری

در آماده سازی برای بازگشت به بازپرداخت وام دانشجویی، وزارت آموزش تعدادی از ابتکارات را اعلام کرده است که می گوید انتقال وام گیرندگان را آسان تر می کند، از جمله اصلاح سیستم بازپرداخت مبتنی بر درآمد (IDR) به طوری که برخی از وام گیرندگان خود را در حالت پیش فرض به 0 دلار در هر دلار قرار دهند. روز ماه

این وزارتخانه همچنان امیدوار است که دادگاه عالی برنامه کاهش بدهی دانشجویان رئیس جمهور بایدن را متوقف نکند، اگرچه این امر مستلزم آن است که او و مسئولین وام دانشجویی وظیفه سنگین دریافت همزمان بدهی و از سرگیری بازپرداخت وام را بر عهده بگیرند.

در بهترین زمان‌ها قبل از همه‌گیری، سرویس‌دهندگان وام دانشجویی با شکایت‌های زیادی در مورد خدمات مشتری مواجه بودند، و وام‌گیرندگان در مورد فرآیند و برنامه‌هایی که باید وارد شوند سردرگم بودند.

اسپنسر اورنشتاین، افسر موفقیت وام گیرندگان دانشجویی در Pew Charitable Trusts، می گوید که این سازمان 400000 وام گیرنده را در یک دوره پنج ساله ردیابی کرد و متوجه شد که از هر 10 نفر هشت نفر با خدمات دهنده وام دانشجویی خود تعامل داشتند.

اورنشتاین گفت: «حتی قبل از آن، ما در سیستمی بودیم که خدمات نقش بسیار مهمی ایفا می‌کرد.

بین تغییرات احتمالی در برنامه‌های بازپرداخت وام‌های دانشجویی و شروع مجدد پرداخت‌ها برای میلیون‌ها وام گیرنده، فقدان کارکنان خدمات مشتری می‌تواند اثرات موجی در سراسر سیستم ایجاد کند.

او گفت: «دپارتمان میزان منابع ما و افرادی را که می‌توانیم روی تلفن‌ها قرار دهیم بسیار کاهش داده است. بوکانان گفت: این یک چالش خواهد بود که در آن ما احتمالاً زمان نگهداری طولانی‌تری خواهیم داشت و زمان پردازش درخواست‌ها و برنامه‌ها ممکن است بسیار بیشتر از حد معمول طول بکشد.

ما به وضوح عواقب را به بخش اطلاع دادیم، آنها می دانستند که ما به خدمات مشتری نیاز داریم و کاهش های مشابهی انجام دادند. آن بحث ها کاملاً اتفاق افتاد.»

چهل و چهار میلیون وام گیرنده برای سه سال بدون نیاز به پرداخت راحت بوده اند و هنوز در بلاتکلیفی هستند زیرا تاریخ دقیقی برای از سرگیری پرداخت ها وجود ندارد. دولت بایدن گفت که شمارش معکوس 60 روزه برای از سرگیری پرداخت یا پس از صدور حکم دادگاه عالی در مورد طرح کاهش بدهی دانشجویان بایدن یا در 30 ژوئن، هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد، آغاز خواهد شد.

اگر همه وام گیرندگان منتظر بمانند تا شمارش معکوس 60 روزه با وام دهنده خود صحبت کنند، انتظار می رود فشار زیادی بر شرکت ها وارد شود.

بهترین راه برای جلوگیری از این عقب ماندگی این است که از هم اکنون وام گیرندگان را تشویق کنید تا با خدمات دهنده وام خود تماس بگیرند تا وضعیت مالی و گزینه های بازپرداخت آنها را درک کنند.

بوکان می گوید که وزارت آموزش و پرورش باید از هم اکنون شروع به تشویق وام گیرندگان به فعال بودن در مورد وام های دانشجویی خود کند، اما او فکر می کند که آنها منتظر اعلام تصمیم دیوان عالی هستند.

ما قویاً از این امر خودداری می کنیم، زیرا فرصت 60 روزه زمان کافی برای آموزش به بسیاری از مردم نیست که برای آنها این فقط بازپرداخت نیست، بلکه شروع پرداخت است. آنها هرگز این کار را انجام نداده اند. و باید کارهای آموزشی زیادی انجام شود، و باید در طول ماه‌ها، نه فقط 30 روز، و سپس صورتحساب شروع شود،» بوکانان گفت.

وزارت آموزش تاکید کرد که “هر کاری که در توان دارد” انجام خواهد داد تا انتقال وام گیرندگان به بازپرداخت تا حد امکان راحت باشد.

ما همچنان از کنگره می‌خواهیم تا درخواست بودجه سال مالی 24 سال مالی 24 پرزیدنت بایدن را به طور کامل تأمین کند، که منابع مهمی را در اختیار FSA قرار می‌دهد. در عین حال، ما به همکاری نزدیک با سرویس‌دهندگان برای اولویت‌بندی خدمات به وام گیرندگان در سریع‌ترین زمان و کارآمدی ممکن ادامه خواهیم داد.»

[ad_2]

Leave a reply