ساکنان جکسون می خواهند قیمت بنزین بیشتر کاهش یابد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – قیمت بنزین به طور پیوسته در طول ماه گذشته کاهش یافته است. میانگین ملی اکنون زیر 4 دلار در هر گالن است.

در حالی که پرزیدنت بایدن در مورد برنامه خود برای کاهش قیمت بنزین پر سر و صدا بوده است، برخی از ساکنان جکسونی می گویند که از قیمت های فعلی استقبال می کنند، با این حال قیمت ها نسبت به این زمان یک سال قبل بالاتر باقی می ماند. رانندگان دوست دارند که آنها را حتی پایین تر ببینند.

“من احساس می کنم اگر قیمت بنزین به طور پیوسته افزایش یابد، مردم به همان اندازه سفر را متوقف خواهند کرد. این مانند گزینه های جایگزین برای سفر خواهد بود. احتمالا دوچرخه های بیشتری. من در این زمینه شک دارم. در کل، ای کاش قیمت بنزین به همان اندازه کاهش می یافت. رایان بیرد، یکی از همسایگان جکسون، گفت: قبلاً چند سال پیش برگشته بودم.

جیمز واکر، یکی دیگر از همسایگان جکسون، گفت: “در طول چند ماه گذشته از چیزی، چه، چه، چه، چه، چه، چه، چه، چه، 3.49 دلار کاهش یافت. باید بیشتر کاهش یابد.”

امروزه میانگین قیمت یک گالن گاز معمولی در می سی سی پی حدود 3.53 دلار در هر گالن است. برخی می گویند که هنوز با تغییر عادات رانندگی خود هزینه ها را کاهش می دهند.

[ad_2]

Leave a reply