ساکنان جکسون دفع زباله را به دست خود می گیرند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – ساکنان جکسون وقتی صحبت از حذف زباله به میان می آید، امور را به دست خود می گیرند.

جان نایت و خدمه‌اش صبح روز چهارشنبه در شهر واشنگتن جمع شدند تا به جمع‌آوری زباله‌ها کمک کنند.

برخی از افراد مسن از نظر تحرک و کمبود وسایل نقلیه مشکل دارند. نایت گفت که نمی خواهد مردم به عنوان یک جایگزین به دامپری غیرقانونی روی بیاورند.

“وقتی گروهی از مردان، زنان یا افرادی را پیدا می‌کنید که اهمیت می‌دهند و بدشان نمی‌آید که دلارهای خود را که به سختی به دست آورده‌اند برای انجام کاری خرج کنند، دلارهای مالیاتی ما قرار است تاوان نور را بپردازند.” می دانید، این شهر می تواند بچرخد و هنوز هم افراد زیادی اینجا داشته باشد. دانه های بد در همه جا در ایالات متحده آمریکا وجود دارد، نه فقط اینجا در جکسون. اما قبل از اینکه جرات کنیم مشکلات دیگران را اصلاح کنیم، باید روی جکسون تمرکز کنیم. نایت گفت: اول باید خانه‌مان را درست کنیم.

اشبی فوت، رئیس شورای شهر، بخش 1، گفت که شهر در تصمیم گیری های خود محدود است، اما امیدوار است تا حدودی به شهروندان کمک کند.

او گفت: “من با اداره مواد زائد جامد تماس گرفته ام تا سعی کنم سطل های زباله اضافی را در مکان ها، مکان های مناسب در بند 1 پیدا کنم. پاسخ خاصی دریافت نکرده ام، اما با شورای نظارت شهرستان نیز تماس خواهم گرفت.”

رهبران امیدوارند تخلیه غیرقانونی و سوزاندن زباله ها مشکل ساز نشود.

“انتظار جریمه ندارم. تنها راهی که می‌توان در حال حاضر جریمه صادر کرد، تخلیه باز است، بنابراین مردم باید مراقب باشند که بیرون نروند و زباله‌های خود را در املاک نریزند.»

به گفته مقامات، هر فردی که در زمینه تخلیه غیرقانونی مجرم شناخته شود، می تواند تا 25000 دلار جریمه شود.

[ad_2]

Leave a reply