ساکنان آپارتمان نورث هیلز در مورد شرایط زندگی صحبت می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یکی از ساکنان آپارتمان جکسون گفت که می خواهد کاری در مورد آنچه او “شرایط زندگی نامطلوب” می نامد انجام شود، بنابراین او با WJTV 12 News تماس گرفت.

ساکنان آپارتمان نورث هیلز می گویند که تا این اواخر بیش از سهم خود مشکلاتی داشته اند. آنها گفتند که از محل زندگی خود شکایت کرده اند، اما اکنون زمان اقدام است.

آنها گفتند تهویه مطبوع و کپک سیاه از زمانی که آپارتمانشان سوخته شرایط بسیار آشنا برای آنها است.

یکی از ساکنان گفت که به او وعده آپارتمان جدید داده اند، اما او هنوز منتظر است. او از صحبت در مقابل دوربین خودداری کرد.

“خب، آتش سوزی در 6 می اتفاق افتاد. مدیر آپارتمان، ما چندین بار با او تماس گرفتیم. او شماره شرکتی به ما نمی دهد. او به ما گزارش آتش سوزی نمی دهد. او ما را در دیگری قرار نمی دهد. یکی از ساکنان گفت: واحد.

همین مستاجر ادعا کرد که ساکنان دیگر در حال حاضر در قالب و بدون تهویه مطبوع زندگی می کنند. او ناامیدی خود را از مدیریت و زمان پاسخگویی آنها ابراز کرد.

مستاجرهای دیگری هستند که اینجا در قالب زندگی می کنند. ما اینجا به کمک نیاز داریم. از او پرسیدم آیا جای خالی هست یا نه. او گفت یک دقیقه به او فرصت بده. ما یک ماه پر از دقیقه منتظر بودیم. چند دقیقه دیگر می خواهید ما به شما بدهیم؟ مدیریت ضعیف. همین الان است، “او گفت.

یکی از ساکنان به WJTV 12 News اجازه ورود به آپارتمانش را داد تا قالبی را که ادعا می‌کرد به دلیل نشتی آبگرمکن است نگاه کند. او ادعا کرد که تعمیر و نگهداری کم است، و اظهار داشت که تنها یک نفر با تعمیر و نگهداری روزانه سروکار دارد.

ساکن اصلی که با WJTV 12 News تماس گرفت، با توجه به فرزندانی که در آپارتمان ها زندگی می کنند و وضعیت شخصی او، امیدوار است که یک راه حل سریع پیدا کند.

“منظورم این است که ما بچه داریم. این بچه ها اینجا گرم هستند. آنها هوا ندارند. حالا بیا. من دو بچه دارم و نمی توانم بی خانمان باشم. اگر اینجا مدارک داشته باشیم مبنی بر اینکه داریم. جایی برای زندگی، پس چرا ما جایی برای زندگی نداریم؟ چرا نباید با نوزادان خانه به خانه برویم؟” او سوال کرد.

مدیریت هرگونه اتهام بی توجهی را رد کرد و تاکید کرد که مستاجران باید هرگونه مشکل آپارتمان خود را به درستی به تعمیر و نگهداری گزارش دهند.

اگر شما یا هرکسی که می‌شناسید از بی‌توجهی صاحبخانه یا شرکت مدیریت رنج می‌برید، با بخش مسکن منصفانه و فرصت‌های برابر با شماره (601) -965-4762 تماس بگیرید.

[ad_2]

Leave a reply