سالگرد مرگ الویس باعث افزایش گردشگری در زادگاه او شد

[ad_1]

توپلو، خانم (AP) – محل تولد و موزه الویس پریسلی در توپلو، می سی سی پی، با استقبال از تعداد فزاینده ای از بازدیدکنندگان در حالی که طرفداران 45 سالگرد مرگ پریسلی را گرامی می دارند و یک فیلم جدید علاقه بین المللی را دوباره به این خواننده بیدار می کند.

روی ترنر در پاییز گذشته پس از بازنشستگی رهبر دیرینه دیک گایتون، به عنوان مدیر اجرایی Birthplace انتخاب شد.

روزنامه نورث ایست می سی سی پی دیلی ژورنال گزارش داد که بزرگترین چالش ترنر این است که بازدیدکنندگان را در میان همه گیری کووید-19 به جاذبه اصلی توپلو بازگرداند. زادگاه امسال نسبت به دو سال گذشته بازدیدکنندگان بیشتری داشته است.

او گفت: «اول آوریل واقعاً با افزایش ثابتی روبه‌رو شد و پس از آن که فیلم منتشر شد، واقعاً رشد کرد.

فیلم «الویس» به کارگردانی باز لورمن یک موفقیت جهانی بوده است. با توجه به اینکه گردشگران بین المللی معمولاً 60 درصد از بازدیدکنندگان محل تولد را تشکیل می دهند، فیلم درباره سلطان راک اند رول نمی توانست در زمان بهتری اکران شود.

فقط نوامبر گذشته بود که اتوبوسی از بازدیدکنندگان به اولین گروه تور بین المللی در این سایت از ژانویه 2020 تبدیل شد.

ترنر گفت: «آنها از سراسر جهان می آیند.

او گفت که حدود 20 نفر از بلژیک در ماه آگوست از زادگاه بازدید کردند. 9، بیشتر روز را در آنجا می گذرانید. حدود 35 تور اتوبوس در کمتر از دو هفته انتظار می رفت. ترنر گفت که این اعداد به سطح قبل از کووید نزدیک می شوند.

قبل از همه‌گیری، محل تولد حدود 60000 بازدیدکننده در سال داشت.

پریسلی در آگوست درگذشت. 16، 1977، در عمارت گریسلند در ممفیس، تنسی – حدود 94 مایل (151 کیلومتر) از محل تولد. ترنر گفت که گردشگری در محل تولد معمولا “در آن افزایش پنج ساله” سالگرد مرگ افزایش می یابد.

ترنر گفت که از دیدن بازدیدکنندگان بیشتر، از جمله افراد جوان تر، خوشحال است.

او گفت: «ما دیده ایم که جوانان زیادی به الویس علاقه نشان می دهند. نکته جالب دیگر این است که بازدیدکنندگان آفریقایی آمریکایی نیز بیشتر هستند، زیرا فیلم بیشتر از ارتباط الویس با جامعه آمریکایی آفریقایی تبار صحبت می کند.

[ad_2]

Leave a reply