زوج Purvis از پنج قلوها در UMMC استقبال می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک زوج پورویس از تولد پنج قلوها در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) در جکسون در روز پنجشنبه 16 فوریه استقبال کردند.

هیلی و شاون لدنر از زنان همسان آدالین الیزابت، اورلی رز، مالی کیت و مگنولیا مای به همراه جیک ایستون مرد استقبال کردند.

آنها با سزارین به دنیا آمدند و کارکنان بیمارستان می گویند که در سن 28 هفته و یک روز بارداری خود خوب هستند.

کارکنان UMMC گفتند که حدود سه سال پس از ازدواجشان، این زوج می خواستند خانواده تشکیل دهند. بعد از اینکه هیلی برای باردار شدن مشکل داشت و سقط جنین را تجربه کرد، تلقیح داخل رحمی یا IUI را امتحان کردند. یکی از تخمک های بارور شده به چهار راه تقسیم شد که منجر به چهار قلو شدن دختر شد و تخمک دیگر برادر آنها بود.

هیلی در 11 ژانویه در بیمارستان بستری شد تا پزشکان او را تحت نظر داشته باشند. دکتر. راشل موریس، دانشیار پزشکی جنین مادر، که مراقبت های دوران بارداری را انجام داد و نوزادان را به دنیا آورد، گفت که هیلی به خوبی بهبود یافته است.

او یک حاملگی پنج قلو با چهار ماده یکسان داشت. گزارش های پنج قلوهای خود به خود متفاوت است، اما حدود 1 در 60 میلیون است. گزارش های بسیار کمی از چهار قلوهای یکسان در ادبیات تا به امروز وجود دارد. بروز گزارش شده 1 در 10 تا 15 میلیون بارداری است. وجود دارد. موریس گفت: تنها یک گزارش دیگر از این ترکیب در ادبیات سال 2018 است.

کارکنان بیمارستان گفتند که تصور می شود پنج قلوهای لادنر بالاترین تعداد نوزادان چند قلو در UMMC از زمان تولد چهارقلوهای کریگ و کیمبرلی فوگیت در UMMC در سال 2014 باشند.

[ad_2]

Leave a reply