زنی که هزاران نفر توسط جابجایی های ام اس متهم شد. اکنون آنها به اختلاس متهم هستند

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG)– سه سال طول کشید تا پلیس پرونده خود را بسازد، اما آنها می گویند که در نهایت توانستند مالک یک شرکت جابجایی را به اتهام کلاهبرداری از مشتریانش دستگیر کنند.

شانون لگت فکر می‌کرد که تحقیقات خود را زمانی که Spyder Moving Services را در اوایل سال جاری برای کمک به انتقال از ممفیس به دریاچه هورن استخدام کرد، انجام داده است. او گفت که آنها یکی از تنها شرکت هایی بودند که پیدا کرد و با انتقال تخت پزشکی ویژه پسرش موافقت کردند.

او گفت: “آنها گفتند که می توانند همه چیز را جدا کنند و دوباره با نرخ ثابت کنار هم بگذارند.” “نرخ ثابت 730 دلار است.”

مبلغ در قراردادی که او ارائه کرده است، به علاوه اضافی برای ذخیره و یک سپرده غیر قابل استرداد ذکر شده است.

اما ما متوجه شدیم که یک بند وجود دارد که به نظر می رسد کلماتی در آن وجود ندارد. مشخص نیست که مشتری در هر ساعت چه مبلغی را پرداخت می کند، اما بیان می کند که حداقل هشت ساعت کار وجود دارد.

این بند آن را گیج کننده تر می کند زیرا لگت گفت در روز جابجایی، کارمندان تخت پزشکی را پشت سر گذاشتند.

او گفت که کارت اعتباری او بیش از 1000 دلار شارژ شده است و یک صورتحساب برای 2700 دلار بیشتر دریافت کرده است. او گفت که باید آن را بپردازد تا وسایلش را پس بگیرد.

لگت گفت: “این برای خانواده من سختی ایجاد کرده است.” “این یک مصیبت بزرگ بود.”

جان اوهارا مدیر عامل Better Business Bureau در خدمت می سی سی پی است. او می گوید که بسیاری از نقدها در مورد Spyder Moving شبیه داستان لگت است. اوهارا گفت که BBB به Spyder Moving هشدار داده است و سعی کرده است مشکلات را حل کند، اما این همیشه کار نمی کند.

پلیس آکسفورد می گوید که دپارتمان آنها سه سال وقت صرف ساختن پرونده ای در مورد Spyder Moving کرده است. در ماه آگوست، مالک، ولاد لادیگین، به دو فقره اختلاس طبق قرارداد و کارمندش به عنوان اکسسوری متهم شد.

ما چندین بار سعی کردیم با شرکت تماس بگیریم و ایمیل بزنیم، اما جوابی دریافت نکردیم.

پلیس آکسفورد و BBB می گویند کلاهبرداری های جابجایی غیر معمول نیست، به همین دلیل است که شما همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهید و نظرات خود را در چندین سایت بخوانید. همچنین، برای اطمینان از قانونی بودن شرکت، با وزارت حمل و نقل ایالات متحده چک کنید و همه چیز را به صورت مکتوب دریافت کنید.

لگت گفت ای کاش این کار را می کرد. او سرانجام دوستی از دوستش پیدا کرد تا به او کمک کند تخت پزشکی پسرش را به خانه جدیدشان منتقل کند.

[ad_2]

Leave a reply