زنی که به دلیل کمک به زندانیان می سی سی پی جنوبی برای دریافت مزایای بیکاری محکوم شد

[ad_1]

لیکس ویل، خانم. (WKRG) – یک زن می سی سی پی جنوبی چهارشنبه، 1 مارس به دلیل درخواست و توزیع مزایای بیکاری برای گروهی از زندانیان در طول همه گیری COVID-19 محکوم شد.

لاکتیا اندروز کراسلی، 51 ساله، از مک‌کامب، به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری از طریق سیم، توطئه برای ارتکاب سرقت پول عمومی، سرقت پول عمومی و ارائه اظهارات نادرست به یک مامور فدرال محکوم شد.

شواهد ارائه شده در محاکمه نشان داد که کراسلی از ژوئن تا اوت 2020 از طرف چهار زندانی در مؤسسه اصلاحی می سی سی پی جنوبی (SMCI) در لیکس ویل 13026 دلار مزایای بیکاری فدرال دریافت کرده است.

وزارت کار گفت که درخواست‌های زندانیان در ابتدا به دلیل تقاضای زیاد برای بیمه بیکاری از طریق قانون CARES در آغاز همه‌گیری COVID-19 تأیید شد.

کارت های نقدی با مزایا توسط اداره امنیت استخدامی می سی سی پی به کراسلی ارسال شد. او وجوه را به دوستش سدریک پیتمن در SMCI منتقل کرد. هیأت منصفه دریافتند، کراسلی در مورد درخواست و دریافت مزایا هنگامی که مأموران ویژه بازرس کل دپارتمان کار (DOL-OIG) در مورد اقدامات خود سؤال کردند، دروغ گفت.

سه نفر از چهار زندانی در آگوست 2022 به توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری با سیم اعتراف کردند و پس از گذراندن دوره اولیه خود در SMCI به پرداخت غرامت محکوم شدند و به زندان فدرال محکوم شدند. آن ها هستند:

  • سدریک پیتمن، 42 ساله، 30 سال در SMCI در کانتی پایک به اتهام نگهداری کوکائین به قصد توزیع و نگهداری اسلحه گرم توسط یک مجرم محکوم شده است. محکوم به 14 ماه در طرح بیکاری.
  • مارکوس پارکر، 34 ساله، به اتهام قتل و سرقت مسلحانه در SMCI در کانتی پایک زندگی می کند. محکوم به شش ماه در طرح بیکاری.
  • کالوشار آیزاک، 30 ساله، 30 سال در SMCI به اتهام دزدی از شهرستان‌های پایک و والهال، همراه با داشتن اسلحه گرم توسط یک مجرم محکوم شده است. محکومیت به پنج ماه در طرح بیکاری.

چهارمین زندانی، آستین بام، 25 ساله، در 16 فوریه به دلیل اظهارات نادرست مادی که به بازپرسان گفته بود یکی از زندانیان، و نه کراسلی، از طرف او برای دریافت مزایای بیکاری درخواست داده است، اعتراف کرد. او قرار است در 18 مه محکوم شود. حداکثر مجازات پنج سال زندان و 250 هزار دلار جریمه نقدی است.

او در حال حاضر به مدت 10 سال در SMCI به اتهام سرقت هویت، سرقت بزرگ و توطئه برای ارتکاب یک جنایت در کانتی پایک است.

پس از یک محاکمه سه روزه به رهبری دستیاران وکلای ایالات متحده، کیمبرلی پردی و چارلز کرخام در دادگاه فدرال در ناچز، هیئت منصفه کراسلی را در تمامی اتهامات مجرم تشخیص داد.

قرار است کراسلی در 1 ژوئن 2023 در ناچز محکوم شود. مجموع این اتهامات حداکثر 40 سال زندان و یک میلیون دلار جریمه نقدی دارد.

[ad_2]

Leave a reply