زنده: Jan. 6 جلسه از سر گرفته می شود، استپین حاضر نمی شود

[ad_1]

(نیوزنشن) – بیل استپین، مدیر سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، به طور ناگهانی از حضور در کمیته مجلس نمایندگان برای تحقیق در مورد ژانویه انصراف داد. 6 شورش در کاپیتول در روز دوشنبه.

انتظار می رفت استپین شاهد اصلی باشد و دیگر در میان کسانی که شهادت می دهند نخواهد بود. او ابتدا برای شهادت عمومی خود احضار شد.

به گفته فردی که در این مورد مطلع شد، که خواست نامش فاش نشود، هیئت گفت که حضور او به دلیل “یک وضعیت اضطراری خانوادگی” لغو شد و صبح دوشنبه به او گفته شد که همسر استپین در حال زایمان است.

کمیته گفت که وکیل استپین حاضر خواهد شد و بیانیه ای را در پرونده ارائه خواهد کرد.

این کمیته زمان شروع جلسه را 30 دقیقه به تعویق انداخت زیرا قانونگذاران و کارکنان در تلاش برای تغییر برنامه ها بودند.

NewsNation ژانویه را پخش خواهد کرد. جلسه 6 در ساعت 10:30 صبح به وقت شرقی در پخش کننده در بالای صفحه. از استایروالت پس از شهادتش فقط در NewsNation بشنوید.

window.loadAnvato ({“mcp”: “LIN”، “width”: “100%”، “height”: “100%”، “video”: “7756596”، “autoplay”: false، “expect_preroll”: true , “pInstance”: “p1″، “plugins”: {“comscore”: {“clientId”: “6036439”، “c3”: “wjtv.com”، “version”: “5.2.0”، “useDerivedMetadata” : true، “mapping”: {“c3”: “wjtv.com”، “ns_st_st”: “wjtv”، “ns_st_pu”: “Nexstar”، “ns_st_ge”: “Clip, Web, Morning in America, Publish”, “cs_ucfr”: “”}}، “dfp”: {“adTagUrl”: ”

دور بعدی جلسات استماع در اولین زمان روز پنجشنبه برگزار نخواهد شد، اما انتظار می رود قانونگذاران جزئیات بیشتری را در مورد جنبه های خاص قیام توضیح دهند.

اعضای این کمیته روز یکشنبه گفتند که شواهد کافی برای وزارت دادگستری کشف کرده اند تا یک کیفرخواست جنایی بی سابقه علیه رئیس جمهور سابق ترامپ را بررسی کند.

هرزه. لیز چنی از وایومینگ، معاون جمهوری‌خواه کمیته، گفت قانون‌گذاران دوشنبه شواهدی ارائه خواهند داد که نشان می‌دهد ترامپ «در تلاش گسترده‌ای برای انتشار اطلاعات نادرست و جعلی» مبنی بر دزدیده شدن انتخابات شرکت کرده است – حتی اگر مشاوران و متحدان به او گفته‌اند. بارها و بارها از دست داده بود.

شاهدان و شواهد جدید در ژانویه انتظار می رود. 6 کمیته تلاش می کند تا شورش کنگره را به ترامپ گره بزند.

کریس استایروالت، سردبیر سیاسی NewsNation در «صبح در آمریکا» فاش کرد که او یکی از کسانی است که در روز دوشنبه ژانویه شهادت خواهد داد. 6 شنوایی. استایروالت فاش کرد که برای شهادت در کمیته فراخوانده شده بود، اما نتوانست در مورد اینکه شهادتش شامل چه مواردی می‌شود، یا حتی چرا برای شهادت فراخوانده شد، اظهار نظر کند.

شاهدان دیگر عبارتند از وکیل انتخاباتی بنجامین گینزبرگ، دادستان سابق ایالات متحده در ناحیه شمالی جورجیا بی جی پاک و کمیسر سابق شهر فیلادلفیا، ال اشمیت.

پاک بالاترین دادستان فدرال در آتلانتا بود که در 4 ژانویه 2021 سمت خود را ترک کرد، یک روز پس از انتشار یک فایل صوتی ضبط شده که در آن ترامپ او را “هرگز ترامپ” خطاب کرد.

قانونگذاران اشاره کردند که شاید مهمترین مخاطب آنها در طول جلسات استماع، مریک گارلند دادستان کل باشد که باید تصمیم بگیرد که آیا وزارت او می تواند و باید ترامپ را تحت پیگرد قانونی قرار دهد یا خیر. آنها در مورد دیدگاه خود در مورد اینکه آیا شواهد برای ادامه کار کافی است یا خیر تردیدی باقی نگذاشتند.

وزیر دادگستری پس از جمع آوری شواهد، باید تصمیم بگیرد که آیا می تواند به هیئت منصفه بدون شک گناه رئیس جمهور یا هر شخص دیگری را ثابت کند یا خیر. آدام شیف از کالیفرنیا گفت. اما اگر شواهد معتبری وجود دارد، که فکر می‌کنم وجود دارد، باید مورد بررسی قرار گیرند.»

هرزه. الین لوریا (D-Va.) یکشنبه در برنامه “Meet the Press” شبکه NBC گفت، جلسات آتی بر روی “سرکشی از وظیفه” ترامپ و تلاش های او برای لغو نتایج انتخابات 2020 متمرکز خواهد بود.

او گفت: «ما یک جدول زمانی بسیار جامع از کارهایی که او انجام داد گردآوری کرده‌ایم.

اعضای کمیته گفتند که شواهد روشنی ارائه خواهند کرد که قانونگذاران “چند” GOP، از جمله نماینده مجلس نمایندگان. اسکات پری، رئیس جمهور آمریکا، از ترامپ عفو خواسته بود تا از او در برابر پیگرد قانونی محافظت کند. پری روز جمعه انکار کرد که چنین کاری انجام داده است و این ادعا را “دروغی مطلق، بی شرمانه و بی روح” خواند.

جلسه استماع روز دوشنبه تنها چند روز پس از اولین جلسه در یک سری جلسات استماع که هفته گذشته آغاز شد و یافته‌های اولیه کمیته را که طی یک تحقیق 11 ماهه جمع‌آوری شده بود، نشان داد.

جلسه استماع روز پنجشنبه تقریباً 90 دقیقه به طول انجامید و تقریباً 20 میلیون نفر در شش برنامه تلویزیونی بزرگ آمریکایی و شبکه کابلی که این برنامه را پخش کردند تماشا کردند.

در طول جلسه استماع، آمریکایی‌ها فیلم‌هایی از نفوذ شورش‌گران خشونت‌آمیز به نماد دموکراسی کشور را تماشا کردند و شهادت یک افسر پلیس کاپیتول را شنیدند که بیهوش شد و یک فیلم‌ساز که گروهی را که اولین بار امنیت کنگره را در آن روز نقض کردند، مستند کرد.

ژانویه 6 جلسه دادگاه توسط جمهوری خواهان به عنوان “تئاتر سیاسی” محکوم شده است، و در حالی که برخی از کسانی که شهادت می دهند برخی ادعاهای قوی وجود دارد، این سوال در ذهن بسیاری از بینندگان این است که آیا اتهامات واقعی ممکن است از روند رسیدگی خارج شود یا خیر.

window.loadAnvato ({“mcp”: “LIN”، “width”: “100%”، “height”: “100%”، “video”: “7756359”، “autoplay”: false، “expect_preroll”: true , “pInstance”: “p2″، “plugins”: {“comscore”: {“clientId”: “6036439”، “c3”: “wjtv.com”، “version”: “5.2.0”، “useDerivedMetadata” : true، “mapping”: {“c3”: “wjtv.com”، “ns_st_st”: “wjtv”، “ns_st_pu”: “Nexstar”، “ns_st_ge”: “Web, Morning in America”، “cs_ucfr”: “”}}، “dfp”: {“adTagUrl”: ”

آسوشیتدپرس و هیل به این گزارش کمک کردند.

[ad_2]

Leave a reply