زنده: هفته دوم محاکمه قتل الکس مرداگ آغاز می شود

[ad_1]

فید زنده از محاکمه قتل الکس مرداگ را در بالا تماشا کنید. رایلی بنسون خبرنگار را دنبال کنید @realrileybenson در توییتر برای به روز رسانی از Walterboro. تیبرای پوشش کامل اخبار در ساعت های 16، 17 و 18 با خبر 2 تماس بگیرید. برای وبلاگ زنده به پایین بروید.

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – شهادت شاهدان قرار است روز دوشنبه از سر گرفته شود، زیرا هفته دوم محاکمه قتل الکس مرداگ در جریان است.

مرداو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

محاکمه قتل الکس مردادو: خلاصه روز پنجم

در جریان تحقیقات الکس مرداگ قرار بگیرید

9 شاهد در هفته اول شهادت در جایگاه ایستادند. نهمین شاهد، ملیندا ورلی، کارشناس صحنه جرم SLED، قرار است صبح دوشنبه برای بازجویی متقابل به جایگاه بازگردد.

دادگاه ساعت 9:30 صبح آغاز می شود


وبلاگ زنده محاکمه قتل الکس مردادو:

10:16 صبح – هیئت منصفه بازگشته است. چندین مدرک بدون اعتراض پذیرفته می شود. رزومه امتحانات متقابل

هارپوتلیان از ورلی می خواهد که روند ردیابی پرتابه ها را با استفاده از سوراخ های گلوله در اطراف ملک توضیح دهد. او توضیح می دهد که آنها میله هایی را در جایی که به نظر می رسد سوراخ های ورودی هستند قرار می دهند تا مسیر را نشان دهند، سپس با استفاده از نقاله اندازه گیری می کنند. آنها این کار را برای سوراخ هایی در پنجره های اتاق غذا، در لانه ها و در قفس حیوانات کوچک دیگری انجام دادند.


10:06 صبح – هیئت داوران برای استراحت به اتاق هیئت منصفه اعزام می شوند. از دادستانی و دفاعی خواسته می شود تا آثار را بررسی کنند و تصمیم بگیرند که چه چیزی را قبول دارند و چه چیزی را قبول ندارند.


9:36 صبح – دادگاه به جلسه رسیدگی کرد و دفاع شروع به بازجویی متقابل از متخصص صحنه جرم SLED، ملیندا ورلی کرد، که جمعه ساعت ها شهادت داد.

وکیل مدافع دیک هارپوتلیان از ورلی می پرسد که اولین پاسخ دهندگان در دفتر کلانتری شهرستان کولتون (CCSO) قرار بود چه کاری انجام دهند. او پرسید که آیا قرار است صحنه را پردازش کنند یا صحنه را ایمن کنند؟ گفت صحنه را امن کن.

هارپوتلیان خاطرنشان می کند که ورلی متوجه شد که یکی از ردپاهای خونین در اتاق غذا توسط عامل یا پل ایجاد نشده است، بلکه توسط فردی که به صحنه واکنش نشان می دهد، ایجاد شده است. هارپوتلیان می‌پرسد که آیا قرار است مردم در صحنه جرم قدم بزنند، ورلی می‌گوید بهترین کار این است که تا حد امکان افراد کمتری صحنه را مختل کنند.

هارپوتلیان نمودار صحنه جرم را که توسط ورلی ترسیم شده است به شواهد معرفی می کند.

طرح به مقیاس نیست، بنابراین او از ورلی می خواهد که طرح را برای هیئت داوران توضیح دهد.

هارپوتلیان از ورلی می‌خواهد توضیح دهد که چگونه محققان از یک اسکنر فارو استفاده کردند، این دستگاه اسکن لیزری است که از صحنه جرم عکس می‌گیرد و یک رندر سه بعدی ایجاد می‌کند. هارپوتلیان آن را به ویدیوی هواپیمای بدون سرنشین تشبیه می کند، اما مطمئن می شود که هیئت منصفه می داند که شواهد ارائه شده توسط اسکنر فارو ایجاد شده است. ورلی شواهدی را بررسی می کند که ساختارهای موجود در ملک را شناسایی می کند.

وصل بمون: دریافت هشدارهای خبری از این آزمایشی و تماشای آن در حال حرکت با برنامه NEWS 2 (آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شوید ایمیل های روزانه برای آخرین اخبار در مورد این آزمایش.



[ad_2]

Leave a reply