زنده: روز دوم شهادت شاهد در دادگاه قتل الکس مرداگ

[ad_1]

فید زنده از محاکمه قتل الکس مرداگ را در بالا تماشا کنید. رایلی بنسون خبرنگار را دنبال کنید @realrileybenson در توییتر برای به روز رسانی از Walterboro. تیبرای پوشش کامل اخبار در ساعت های 16، 17 و 18 با خبر 2 تماس بگیرید. برای وبلاگ زنده به پایین بروید.

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – شهادت شاهدان روز جمعه در دادگاه قتل الکس مرداگ از سر گرفته می شود.

مرداو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

محاکمه قتل الکس مردادو: خلاصه روز چهارم

در جریان تحقیقات الکس مرداگ قرار بگیرید

شش شاهد روز پنجشنبه به جایگاه فراخوانده شدند – چهار نفر اولین پاسخ دهندگان در صحنه شب قتل و دو نفر از اپراتورهای 911 – که در برخی مواقع شهادت بسیار تصویری داشتند.

مردا چندین بار به‌ویژه زمانی که عکس‌ها یا فیلم‌هایی که جسد پل را نشان می‌دادند، اشک ریخت.

انتظار می رود دادگاه در ساعت 9:30 صبح با شهادت شهود بیشتری از سر گرفته شود.


وبلاگ زنده محاکمه MURDAUGH MURDER TRIAL:

9:37 صبح – کارآگاه لورا روتلند با کلانتر شهرستان کولتون به عنوان شاهد هفتم فراخوانده می شود. دادستان به شوخی می پرسد آیا او عصبی است؟ او می گوید بله. او می گوید: “نگران نباش، کسی تماشا نمی کند.” او عمدتاً بر جرایم کودکان و جرایم اینترنتی علیه کودکان تمرکز دارد.

روتلند در ریج ویل زندگی می کند که حدود 45 دقیقه تا یک ساعت با شهرستان کولتون فاصله دارد. او بود که حکم بازرسی ملک را در شب قتل آماده کرد.

پس از اطلاع از اینکه او هیچ شناختی از خانواده مرداگ ندارد و فقط به طور مبهم با سقوط قایق آشنا بود، به عنوان رابط SLED منصوب شد.

روتلند گفت که وقتی به صحنه رسید، اولین چیزی که او را تحت تاثیر قرار داد بوی بسیار زیاد آن بود.

همانطور که او ماهیت مجروحیت مگی و پل را توصیف می کند، مردا از شدت گریه دو چندان می شود.

روتلند گفت که پس از دیدن اجساد، به آنجا رفت تا با مرداگ صحبت کند. او با برادرش رندی و مردی که او را به عنوان وکیل شخصی خود، دنی هندرسون معرفی کرد، ایستاده بود.

راتلند گفت که در یک منطقه شنی در نزدیکی سوله آشیانه چیزی که به نظر می رسید کفش های تازه ای بود را دید. به گفته راتلند، به نظر می رسید که آنها کفش های تخت یا دمپایی هستند. او گفت که او مثبت است که فقط یک ست بوده و به نظر می رسد که فرد در یک جهت راه می رود و سپس شاید دو برابر شده است.

او و ناظرش، جیسون چپمن، چاپ را دنبال کردند. او گفت، آنها مراقب بودند که در کنار آنها راه بروند، حدود یک قدم به سمت چپ. به نظر می رسید که تا انتهای ساختمان پایین می روند و دور می چرخند. او گفت که این تنها مجموعه چاپی بود که دید.

روتلند به کفش‌هایی که مگی پوشیده بود نگاه کرد تا ببیند آیا این کفش‌ها می‌توانند با برداشت‌ها مطابقت داشته باشند یا خیر، و روتلند گفت که آنها بسیار شبیه هستند.

دادستان می پرسد که آیا دفاع در مورد رد پا با او تماس گرفته است یا خیر. او گفت آنها انجام دادند.

آنها سپس روتلند را مرور می کنند و مصاحبه دیوید اونز مامور SLED با مردا را در صحنه رهبری می کنند. آنها مصاحبه را با ماشین اوونز انجام می دهند زیرا باران می بارد. روتلند، اونز، مرداگ و دنی هندرسون در ماشین هستند.

فیلم دوربین بدنه مصاحبه پخش می شود. به نظر می رسد مرداو در حالی که کشف صحنه را توصیف می کند به طور غیرقابل کنترل گریه می کند.

مردا به آنها می گوید که سعی کرده پل را برگرداند و تلفن همراهش از جیبش بیرون آمد. گفت فوراً آن را پس داد. او گفت که سعی کرد نبض پل و مگی را بگیرد و سپس با 911 تماس گرفت. مرداو گفت پس از تماس با 911 با برادرش رندی و برادرش جان تماس گرفت و سپس سعی کرد با همسایه تماس بگیرد.

اونز از مردا در مورد روابط خانوادگی سوال می کند. او رابطه خود و مگی را فوق العاده توصیف می کند. او می گوید آنها مشکلاتی داشتند، اما طبیعی بود. او می گوید که رابطه او و پل تا جایی که می توانست خوب بود.

اونز می پرسد که آیا آنها هیچ مشکلی در آنجا داشته اند. مرداو می گوید که غرق شدن قایق تنها چیزی است که به ذهنش می رسد. او می‌گوید تبلیغات منفی زیادی صورت گرفته است، افراد زیادی در فضای مجازی چیزهای ناخوشایندی می‌گویند، و زمانی که پل بیرون می‌رود، “مشت و ضربه خورده و به او حمله کرده‌اند.” اونز می پرسد که آیا پل تهدید مستقیمی دریافت کرده است؟ موردوآ مکرراً می گوید که پل همیشه آنها را می گیرد.

اونز می پرسد آیا کسی هست که باید امشب با او صحبت کنند؟ مرداو می گوید که نمی تواند به کسی فکر کند که بیش از حد به او مشکوک است.

او می‌گوید “این یک چیز احمقانه است، من حتی از گفتن آن خجالت می‌کشم…” سپس در مورد مردی صحبت می‌کند که به تازگی برای کار در ملک استخدام کرده بود – CB Rowe – که به پاول داستانی درباره نحوه ورودش به خانه گفت. یک دعوا در دبیرستان پس از آن با یک تیم مخفی نیروی دریایی انجام شد. اونز و مردا موافق هستند که داستان دور از ذهن است. مرداو خاطرنشان کرد که رو امروز خاموش بود و او واقعاً فکر نمی کند که روو مسئول آن باشد. مرداو گفت: “با وجود همه عجیب و غریب بودنش، منظورم این است که فکر می کنم آنها خیلی خوب با هم کنار می آمدند.”

اونز می پرسد آیا کسی از حادثه قایق به دنبال پل می آید؟ مردا می‌گوید که از هیچ تهدید مستقیمی از سوی هیچ فردی در قایق اطلاعی ندارد. او گفت که بیشتر تهدیدات ناشی از تصادف قایق از سوی افرادی بود که پل آنها را نمی شناخت یا فقط از راه دور می شناخت. او زمانی را به یاد می آورد که پل به چارلستون رفت و با چشم سیاه برگشت.

روتلند می پرسد که پل چگونه آن را اداره می کند. مردا می‌گوید که هرگز به این اندازه به پل افتخار نکرده است که چگونه با فشارها و ناملایمات در آن موقعیت کنار آمده است و پل بچه فوق‌العاده‌ای است.

آنها در مورد سلاح در ملک بحث می کنند. مرداو می گوید احتمالاً 25 اسلحه از همه گونه ها وجود دارد و او فهرستی ندارد اما می تواند یکی بسازد.


9:06 صبح الکس مرداگ برای روز پنجم محاکمه دو قتل خود با کت و شلواری که دستبندهایش را پوشانده بود به دادگاه آمد.

window.loadAnvato({“mcp”:”LIN”,”width”:”100%”،”height”:”100%”،”video”:”8340115″,”autoplay”:false,”expect_preroll”:true “pInstance”:”p1″، “plugins”:{“comscore”:{“clientId”:”6036439″، “c3”:”wjtv.com”، “version”:”5.2.0″، “useDerivedMetadata” :true,”mapping”:{“c3″:”wjtv.com”،”ns_st_st”:”wjtv”،”ns_st_pu”:”Nexstar”،”ns_st_ge”:”اخبار، سیاست، اخبار محلی، گزارش مصرف کننده”، “cs_ucfr”:””}},”dfp”:{“adTagUrl”:”

وصل بمون: دریافت هشدارهای خبری از این آزمایشی و تماشای آن در حال حرکت با برنامه NEWS 2 (آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شوید ایمیل های روزانه برای آخرین اخبار در مورد این آزمایش.



[ad_2]

Leave a reply