زنده: رئیس جمهور بایدن در میان دوره ای سخنرانی می کند

[ad_1]

واشنگتن (نیوزنشن) – انتظار می‌رود که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ظهر چهارشنبه از کاخ سفید سخنرانی کند، زیرا کنترل کنگره پس از انتخابات میان‌دوره‌ای نامشخص است.

علیرغم تورم بالا و محبوبیت پایین بایدن، حزب رئیس جمهور بسیاری از انتظارات میان دوره ای را زیر پا گذاشت و از فرضیه های به اصطلاح “موج قرمز” جلوگیری کرد.

انتظار می رود رئیس جمهور بایدن در حدود 4p/3C صحبت کند – در پخش کننده بالا تماشا کنید

در برخی از دلگرم‌کننده‌ترین اخبار برای دموکرات‌ها، جان فترمن کرسی سنای پنسیلوانیا را که تحت کنترل جمهوری‌خواهان بود، تغییر داد که کلید امیدهای حزب برای حفظ کنترل مجلس است.

آرا هنوز در سراسر کشور در حال شمارش است، به این معنی که جمهوری خواهان همچنان می توانند با کنترل هر دو اتاق کنگره ظاهر شوند. اما هیچ افزایش قدرتمندی در جمهوری‌خواهان وجود نداشت، که برای دموکرات‌هایی که خود را برای شکست‌های گسترده آماده کرده بودند، نشاط بخشید – و سؤالاتی را در مورد اندازه اکثریت حکومتی جمهوری‌خواهان در صورت پیروزی در مجلس نمایندگان ایجاد کرد.

جاسازی عمومی 2022

function receiveMessage(event) { if (event.data.id && event.data.height) { document.getElementById(event.data.id).style.height = event.data.height + “px”; } } window.addEventListener(“message”, receiveMessage, false);

رقابت های مجلس نمایندگان و سنا آینده دستور کار بایدن را تعیین می کند و به عنوان یک همه پرسی در مورد دولت او عمل می کند، زیرا ملت از تورم بی سابقه و نگرانی در مورد جهت گیری کشور متحمل می شود. کنترل جمهوری خواهان بر مجلس به احتمال زیاد باعث موجی از تحقیقات در مورد بایدن و خانواده او می شود، در حالی که تصاحب مجلس سنا از حزب جمهوری خواه توانایی رئیس جمهور را برای انتصابات قضایی مختل می کند.

NewsNation آخرین به روز رسانی ها را در مورد نتایج انتخابات میان دوره ای 2022 ارائه خواهد کرد. توازن قوا در مجلس و سنا را از طریق گرافیک زیر دنبال کنید، که در زمان واقعی توسط پیش بینی های شریک انتخاباتی NewsNation، Decision Desk HQ به روز می شود.

به دنبال تماشای ما روی آنتن هستید؟ اینجا را کلیک کنید تا NewsNation را در ارائه دهنده کابل، ماهواره یا تلویزیون خود بیابید.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply