زنده: بازمانده اووالده، خانواده ها در مقابل کنگره شهادت می دهند

[ad_1]

واشنگتن (نیوزنشن) – اعضای خانواده قربانیان و بازماندگان تیراندازی های دسته جمعی در بوفالو، نیویورک، و یک مدرسه ابتدایی در اووالد، تگزاس قرار است روز چهارشنبه در مقابل کمیته مجلس نمایندگان حاضر شوند، زیرا قانونگذاران در حال بررسی تدابیر جدید برای مهار خشونت افسارگسیخته اسلحه هستند.

ده نفر در اثر تیراندازی یک مرد مسلح 18 ساله در حمله نژادپرستانه به خریداران سیاه پوست در یک خواربارفروشی بوفالو کشته شدند. کمتر از دو هفته بعد، یک مرد مسلح نوجوان دیگر با یک تفنگ نیمه خودکار در Uvalde تیراندازی کرد و 19 دانش آموز و دو معلم را کشت.

هیئت داوری جلسه چهارشنبه شامل شهادت میاه سریلو، دانش آموز کلاس چهارمی است که خود را در خون همکلاسی مرده خود پوشانده بود و برای زنده ماندن از تیراندازی در Uvalde نقش مرده را بازی می کرد.

NewsNation این جلسه را به صورت زنده در پخش کننده ویدیو در بالای صفحه پخش می کند.

window.loadAnvato ({“mcp”: “LIN”، “width”: “100%”، “height”: “100%”، “video”: “7745015”، “autoplay”: false، “expect_preroll”: true , “pInstance”: “p1″، “plugins”: {“comscore”: {“clientId”: “6036439”، “c3”: “wjtv.com”، “version”: “5.2.0”، “useDerivedMetadata” : true، “mapping”: {“c3”: “wjtv.com”، “ns_st_st”: “wjtv”، “ns_st_pu”: “Nexstar”، “ns_st_ge”: “Clip, Web, Morning in America, Publish”, “cs_ucfr”: “”}}، “dfp”: {“adTagUrl”: ”

این هیئت همچنین از مادر یک مرد 20 ساله که ماه گذشته در یک تیراندازی دسته جمعی نژادپرستانه در سوپرمارکت بوفالو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و همچنین والدین یک دختر 10 ساله که در تگزاس به ضرب گلوله کشته شد، خواهد شنید. دبستان. کمیته گفت که شهادت ها به صورت حضوری یا مجازی انجام می شود.

پسر روث ویتفیلد، زن 86 ساله‌ای که در سوپرمارکت بوفالو کشته شد، روز سه‌شنبه کنگره را به چالش کشید تا علیه «سرطان برتری سفیدپوستان» و همه‌گیری خشونت با اسلحه در کشور اقدام کند.

“چه کار می کنی؟ گارنل ویتفیلد جونیور، شما برای محافظت از ما انتخاب شدید. به اعضای کمیته قضایی سنا گفت.

آیا شما شخصاً مایل به انجام کاری برای جلوگیری از سرطان برتری سفیدپوستان و تروریسم داخلی هستید؟ او درخواست کرد. “اگر چیزی وجود ندارد، با احترام، سناتورها… شما باید موقعیت های قدرت و نفوذ خود را به دیگرانی که مایل به رهبری در این موضوع هستند، بسپارید.”

سناتورها به طور خصوصی در یک گروه کوچک دو حزبی به ریاست سناتور دموکرات ملاقات کرده اند. کریس مورفی و سناتور جمهوری خواه جان کورنین، تلاش می‌کند تا مصالحه‌ای را که در واقع می‌تواند به قانون تبدیل شود، حل کند. پرزیدنت جو بایدن در تلاش برای دستیابی به توافق با این گروه ملاقات کرده است.

به عنوان یک ملت، ما باید بپرسیم چه زمانی به نام خدا قرار است در مقابل لابی اسلحه بایستیم؟ بایدن ماه گذشته در روزهای پس از تیراندازی یووالده گفت. “من از آن خسته و مریض هستم. ما باید اقدام کنیم. به من نگویید که ما نمی توانیم تأثیری در این قتل عام داشته باشیم.»

قانون‌گذاران قبلاً اینجا بوده‌اند – در دهه‌ها قادر به تصویب هیچ گونه قانون اساسی ایمنی اسلحه با وجود امکانات شدید جمهوری‌خواهان در کنگره، برخی دموکرات‌های محافظه‌کار و لابی شدید صاحبان سلاح و انجمن ملی تفنگ نبودند. از زمان ممنوعیت تسلیحات تهاجمی در سال 1994، که از آن زمان منقضی شده است، هیچ قانون اساسی آن را به قانون تبدیل نکرده است.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply