زندان شهرستان هیندز تحت کنترل تعیین شده از کنترل محلی خارج شد

[ad_1]

کارلتون ریوز، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، عصر روز دوشنبه حکم داد که یک رئیس سابق زندان بالتیمور و استاد کمکی عدالت کیفری فعلی به عنوان گیرنده بازداشتگاه شهرستان هیندز منصوب شد.

وندل فرانسه پدر یکی از چهار نفری بود که ریوز برای این انتصاب در نظر گرفت. او روز سه شنبه نقش خود را آغاز کرد اما تا ژانویه کنترل عملیاتی زندان را در دست نخواهد گرفت. 1، 2023.

ریوز در دستور خود نوشت: “تجربه متنوع فرانسه در اصلاحات و رهبری سیستم عدالت کیفری، او را به ابزارهایی مجهز می کند تا از انطباق RDC (مرکز بازداشت ریموند) اطمینان حاصل کند.”

فرانسه در مرکز بازداشت شهر بالتیمور که اکنون بسته شده در مرکز پذیرش و در بازداشتگاه پیش از محاکمه و به عنوان معاون وزیر امور خارجه برای اداره امنیت عمومی و خدمات اصلاحی مریلند کار می کرد. او همچنین افسر اداره پلیس بالتیمور بود.

فرانسه همچنین به عنوان مشاور برای وزارت دادگستری ایالات متحده کار کرده است و طبق اسناد دادگاه از طریق قانون کنترل جرم در سال 1994 در بخش پلیس مطالعه کرده است. او همچنین در چندین ایالت تحقیقات و توصیه هایی در مورد مسائل مربوط به عدالت کیفری، اجرای قانون و اصلاح و تربیت ارائه کرده است.

در حال حاضر، او استادیار دانشگاه ایالتی بووی و دانشگاه ایالتی کوپین – هر دو در مریلند است.

ریوز چند هفته پس از صدور دستور به تصرف زندان توسط فدرال، که پیش از این از سال 2016 تحت یک فرمان رضایت برای رسیدگی به شرایط غیرقانونی بود، فرانسه را منصوب کرد.

ریوز در دستور ماه ژوئیه خود نوشت که نیاز به وکالت است زیرا خطر آسیب غیرقانونی به زندانیان و کارکنان زندان وجود دارد. در سال 2021، هفت زندانی جان خود را از دست دادند و مسائل دیگری مانند خشونت، کمبود کارکنان، زیرساخت های قدیمی و کالاهای قاچاق وجود داشته است.

طی یک کنفرانس خبری دوشنبه، کردل کالهون، رئیس هیئت ناظران، گفت که شهرستان تصمیم قاضی را خواهد پذیرفت و با تیم حقوقی خود در مراحل بعدی همکاری خواهد کرد.

او افزود که هیئت مدیره میلیون‌ها دلار در زندان سرمایه‌گذاری کرده است تا بهبودهایی از جمله درهای قفل شده را ایجاد کند.

شهرستان هیندز از انتصاب گیرنده و تصمیم ریوز برای تحقیر این شهرستان در دادگاه تجدیدنظر ناحیه پنجم ایالات متحده درخواست تجدید نظر می کند.

طبق اسناد دادگاه ظرف 120 روز پس از انتصاب، گیرنده برنامه عملیاتی برای نحوه دستیابی به انطباق با دستورات دادگاه تهیه خواهد کرد. ظرف 75 روز، گیرنده بودجه سال اول عملیات زندان را نیز تعیین می کند.

طبق دستور ریوز، فرانسه برای خدماتی که به عنوان گیرنده زندان انجام می شود، ماهانه 16000 دلار دریافت خواهد کرد.

ریوز از شهرستان و وزارت دادگستری خواست تا نامزدهایی را برای نقش گیرنده زندان معرفی کنند. طبق اسناد دادگاه، استان یک نفر را پیشنهاد کرد و اداره سه نفر را پیشنهاد کرد.

نامزدهای دیگر وزارت دادگستری سوزان مک کمبل بودند که به عنوان ناظر دادگاه در زندان‌ها و زندان‌های چندین ایالت کار کرده است، و شخص دیگری که نامش در سوابق دادگاه ذکر نشده است.

شهرستان فرانک شاو را که به عنوان مدیر موقت بازداشتگاه شهرستان هیندز خدمت می کرد، توصیه کرد.

طبق اسناد دادگاه، ریوز شاو را به عنوان یک گزینه رد کرد زیرا تجربه او در زندان بود تا زندان. در زندان ها افرادی نگهداری می شوند که به جرمی محکوم نشده اند، در حالی که در زندان، افرادی که در آنجا نگهداری می شوند محکوم شده اند و در حال گذراندن مجازات هستند.

او همچنین علیه شاو تصمیم گرفت زیرا شاو مسئول یک زندان خصوصی در آریزونا بود که بر اساس اسناد دادگاه، شورش در آن رخ داد.

ریوز گفت که با دو فینالیست برای دریافت گیرنده مصاحبه کرد و مطمئن بود که هر کدام می‌توانستند با صداقت این نقش را بر عهده بگیرند و بتوانند نتایجی را برای مردم شهرستان هیندز به دست آورند.

ریوز در یک سفارش جداگانه سه شنبه وظایف گیرنده را که شامل موارد زیر است، بیان کرد:

  • عملیات روزانه زندان
  • رفع شرایط خلاف قانون اساسی با اجرای دستور جدید
  • تعیین بودجه سالانه برای زندان، از جمله حقوق و مزایای کارکنان، خدمات پزشکی و سلامت روان، بهبود امکانات و ایمنی در برابر آتش.
  • کلیه اختیارات اجرایی، مدیریتی، رهبری مربوط به نگهداری، مراقبت و نظارت بر زندانیان
  • وظیفه کنترل، نظارت، نظارت و هدایت امور اداری، پرسنلی، مالی، حسابداری، قراردادی و عملیاتی زندان
  • این قدرت، اقدامات پرسنلی کارکنانی را که خدمات مربوط به عملیات زندان را انجام می دهند، بر عهده می گیرد
  • اختیار مذاکره با کلانتر، هیئت نظارت، سایر مقامات ایالتی، شهرستانی، شهری یا آژانس هایی که تحت کنترل مستقیم گیرنده نیستند.

کانتی و وزارت دادگستری هر کدام مشخص کردند که چه نوع وظایف و مسئولیت هایی را می خواهند که گیرنده داشته باشد، که ریوز هنگام تعیین اینکه کدام مورد را اعطا کند، در نظر گرفت.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply