زندانبان سابق پرچم به اتهام تعرض به زندانی محکوم شد

[ad_1]

ممفیس، تن. – معاون سابق ندامتگاه زندان ایالتی می سی سی پی در Parchman به دلیل تعرض به یک زندانی به زندان محکوم شد.

وزارت دادگستری می گوید ملوین هیلسون 50 ساله به دلیل نقض حقوق مدنی یک زندانی به دو سال زندان و سه سال آزادی تحت نظارت محکوم شده است.

هیلسون در آگوست 2016 به یک زندانی حمله کرد.

بر اساس سوابق دادگاه، یک زندانی در یک “قفس” واحد پزشکی در انتظار یک ارائه دهنده پزشکی نشسته بود که هیلسون به او نزدیک شد. هیلسون چندین ضربه به زندانی زد و او را به زمین زد.

وزارت دادگستری می گوید که هیلسون سپس زندانی را بلند کرد، او را زد و دوباره او را به زمین زد.

دادستان ها می گویند که این زندانی در طول حمله تلاشی برای مقابله یا دفاع از خود نداشته است.

وزارت دادگستری می گوید هیچ دلیلی برای استفاده از زور هیلسون وجود ندارد و این زندانی “هیچ تهدیدی برای خود یا دیگران نداشته است.”

کریستن کلارک، دستیار دادستان کل از بخش حقوق مدنی وزارت دادگستری، گفت: «این متهم با تعرض غیرقانونی به یک زندانی در بازداشت از موقعیت خود به عنوان افسر اصلاح سوء استفاده کرد. «این متهم با خشونت به مقتول تعرض کرد و اعتمادی را که ما به مقامات اصلاحی برای انجام قانونی وظایف خود قائل هستیم، زیر پا گذاشت. بخش حقوق مدنی به اجرای قوی قوانین حقوق مدنی ما ادامه خواهد داد و مسئولان زندان و زندان‌هایی را که قانون را نقض می‌کنند، پاسخگو خواهد دانست.»

به گفته وزارت دادگستری، پس از حمله، هیلسون گزارشی را جعل کرد و به بازرسان اداره اصلاحات می سی سی پی دروغ گفت.

هیلسون در ماه می 2022 به این حمله اعتراف کرد.

کلی جوینر، دادستان ایالات متحده گفت: «این پیگرد و حکم نشان دهنده تعهد ما به تضمین این است که از حقوق مدنی هر فرد تحت قانون اساسی محافظت می شود و مقامات اصلاحاتی که از موقعیت خود سوء استفاده می کنند بالاتر از قانونی نیستند که سوگند یاد کرده اند از آن حمایت کنند.»

[ad_2]

Leave a reply