زباله های جکسون در حالی که رهبران بر سر یک قرارداد دعوا می کنند، انباشته می شوند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – حماسه جمع آوری زباله های شهر جکسون پس از پایان قرارداد ریچارد دیسپال در آخر هفته ادامه دارد.

ریچارد دیسپوزال طی یک سال گذشته با قراردادی اضطراری در پایتخت فعالیت می کند. اختلاف بین شهردار جکسون، Chokwe A. Lumumba و شورای شهر جکسون بر سر جمع آوری زباله، موضوعی مداوم بوده است.

در اوایل ماه مارس، دادگاه عالی می سی سی پی حکم دادگاه بدوی را تایید کرد که از شورای شهر جکسون در پرونده قرارداد زباله حمایت کرد.

طبق تصمیم دادگاه عالی، لومومبا هیچ حق قانونی برای وتوی عدم اقدام یا رای منفی شورای شهر نداشت. آنها تصمیم دادگاه بدوی را تایید کردند.

روز شنبه، 1 آوریل، طی یک جلسه ویژه، قرارداد شش ساله ریچارد دیسپوزال با رای 3-3 و یک ممتنع شکست خورد. قرارداد اضطراری با ریچارد دیسپال در 31 مارس به پایان رسید.

لومومبا گفت که شهر نمی تواند به تعهدات مالی که سایر شرکت ها خواستار آن هستند عمل کند. دیگر شرکت های مورد بررسی مدیریت زباله و FCC هستند.

این وظیفه شهردار است که هر قراردادی را به شورای شهر ارائه کند و این وظیفه شورا است که به هر قراردادی که ارائه می شود رای مثبت یا منفی بدهد. برای انتقال یک تصمیم در مجموع چهار رأی لازم است.

کنت استوکس، عضو شورا، ناحیه 3، گفت که او و سایر اعضای شورا می خواهند برای جلوگیری از هر گونه مشکلی به راه درست رأی دهند.

“من فکر نمی کنم کسی مطلقاً مخالف آنها باشد. من فکر می کنم نگرانی این است که هیچ کس نمی خواهد به زندان برود. من هم همینطور فکر می کنم. هیچ کس نمی خواهد به زندان برود. آنها نمی خواهند غیرقانونی رای دهند. در نهایت به زندان می افتند. من فکر می کنم برخی از این اعضای شورا به این موضوع فکر می کنند.

عضو شورا، آرون بنکس، بخش 6، قرارداد موقت 90 روزه را با ریچاردز پیشنهاد کرد تا زمانی که شهر تامین کننده دائمی پیدا کند.

لومومبا گفت: “بر اساس پاسخ های دریافتی از مناقصه گران و شرایط اقتصادی فعلی، صدور RFP جدید تنها منجر به افزایش قیمت پیشنهادی می شود که هزینه های افزایش یافته آن بر عهده ساکنان شهر خواهد بود.”

اگر تامین کننده قرارداد دو بار ظرف یک سال رد شود، شهردار باید قرارداد دیگری یا تامین کننده دیگری را ارائه کند.

«ما نمی‌توانیم چیزها را به گلوی شهروندان بیاندازیم. “ارزان، ارزان، ارزان، ارزان، ارزان.” آیا می توانیم بگوییم خدمات خوب؟ خدمات خوب، خدمات خوب. بخشی از دلایلی که ما سوراخ ها را می بینیم. و سپس، می دانید، پس از اینکه آنها یک سوراخ را پر کردند، آن سوراخ ها به همان جا باز می گردند. بنکس گفت: مواد ارزان، ارزان، ارزان و ارزان.

[ad_2]

Leave a reply