“روز غم انگیز در شهر ممفیس”: کنفرانس مطبوعاتی الیزا فلچر

[ad_1]

ممفیس، تن. — استیو مالروی، دادستان ناحیه شلبی، به همراه رئیس سی جی دیویس و دیگر مقامات مجری قانون، روز سه‌شنبه کنفرانس مطبوعاتی درباره ربوده شدن و مرگ الیزا فلچر، معلم ممفیس ممفیس برگزار کردند.

سرلین دیویس، رئیس پلیس گفت: «امروز روز بسیار غم انگیزی در شهر ممفیس است.

پلیس ممفیس صبح سه شنبه تایید کرد جسد الیزا فلچر دوشنبه شب در ممفیس جنوبی پیدا شد. پلیس رسماً جسدی را که در پشت یک دوبلکس متروکه در خیابان ویکتور پیدا شده بود به عنوان مادر و معلم 34 ساله گمشده شناسایی کرد.

پلیس گفت، اتهامات دیگری در قتل درجه یک و قتل در ارتکاب آدم ربایی برای مظنون کلئوتا آبستون اضافه شده است.

رئیس پلیس ممفیس سی جی دیویس در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه

دیویس گفت: «در حالی که نتیجه این تحقیقات آن چیزی نیست که ما انتظارش را داشتیم، اما با این وجود خوشحالیم که این شکارچی خطرناک را از خیابان های ممفیس حذف کنیم.

دیویس گفت که این هنوز یک تحقیق باز است و پلیس همچنان سرنخ ها را دنبال می کند. گمان نمی رود که مظنون دیگری در این رابطه دخالت داشته باشد.

استیو مالروی، دادستان ناحیه نیو شلبی، برای خانواده وی تسلیت گفت. او گفت که هیچ مدرکی ندیده است که این فاجعه چیزی جز یک حادثه مجزا بوده است.

مولروی گفت: «مکرر متخلفان خشن مستحق پاسخ قاطع هستند و این چیزی است که آنها از دفتر دادستان منطقه دریافت خواهند کرد.

استیو مالروی، دادستان کل منطقه شلبی، در یک کنفرانس مطبوعاتی سه شنبه صحبت می کند

خانواده فلچر طی این کنفرانس خبری بیانیه ای منتشر کردند:

«ما از این فقدان بی‌معنا دل شکسته و ویران شده‌ایم. لیزا برای خیلی ها بسیار خوشحال بود – خانواده، دوستان، همکاران، دانش آموزان، والدین، اعضای دومین جماعت کلیسای پروتستانش، و همه کسانی که او را می شناختند.

حالا وقت آن است که به یاد بیاوریم و جشن بگیریم که چقدر خاص بود و از کسانی که خیلی به او اهمیت می دادند حمایت کنیم. ما از همه ابراز عشق و نگرانی که دریافت کرده ایم قدردانی می کنیم. ما از مجریان قانون محلی، ایالتی و فدرال به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر آنها برای یافتن لیزا و اجرای عدالت برای مسئول این جنایت وحشتناک بی اندازه سپاسگزاریم.

ما امیدواریم که همه، از جمله نمایندگان رسانه‌ها، نیاز خانواده را درک کنند که در این دوران دردناک، در خلوت و بدون دخالت بیرونی غمگین باشند.»

◄ تماشا کنید: ویدیوی یوتیوب الیزا فلچر که برای شاگردانش پست کرده است

[ad_2]

Leave a reply