رودخانه می سی سی پی که کم سابقه است به جاذبه ای برای گنج های پنهان تبدیل می شود

[ad_1]

شهرستان دسوتو، خانم. (WREG) — رودخانه می سی سی پی با ارتفاع کم به سرعت به یک جاذبه اصلی برای مردم تبدیل می شود تا آنچه را که یک رویداد تاریخی در نظر گرفته می شود و به دنبال گنجینه های پنهان شکار کنند.

توماس بنت، از دریاچه هورن، پنجشنبه در پارک رودخانه دسوتو با دوربین دوچشمی آماده تماشای می سی سی پی بود که رکورد پایینی دارد.

او گفت: “من دیده ام که در جایی که می توانید سواحل را ببینید پایین آمده است، اما نه جایی که لنج ها نمی توانند عبور کنند.”

بنت ترجیح می‌دهد رودخانه را از مکانی امن تماشا کند و ریسک نکند که در کناره‌های آن قدم بزند. این یک تصمیم عاقلانه است زیرا یک قدم اشتباه می تواند شما را در رودخانه ای که هنوز جریان های خطرناکی در آن وجود دارد، فرود آورد.

او گفت: “من هنوز تا لبه نرفته ام. هنوز هم ممکن است دو فوت گل و لای وجود داشته باشد که بتوانید در آن وارد شوید، خیلی نرم است که نمی توانید روی آن بروید.”

Emmo Hein، صاحب سرگرمی‌ها و بازی‌های ممفیس در ممفیس شرقی، انواع فلزیاب‌ها را می‌فروشد و می‌گوید که رودخانه کم ارتفاع علاقه و فروش مشتریان را افزایش داده است.

هاین گفت: “ما آنها را در تمام طول سال می فروشیم، اما بله، درست در چند هفته گذشته که سطح آب بسیار پایین بوده است، فکر می کنم مردم علاقه مند هستند که پایین بیایند و ببینند چه چیزی می توانند پیدا کنند.”

Hein می‌گوید قیمت‌های آشکارساز بسته به قدرت سیگنال آن‌ها و آنچه می‌خواهید پیدا کنید متفاوت است.

او گفت: “من فکر می کنم در رودخانه آنها به دنبال قطعاتی از قایق ها یا قطعات محموله یا ماشین ها یا هر چیزی هستند که به داخل رودخانه لیز خورده است.”

مطمئناً لاستیک‌های قدیمی را در ساحل رودخانه خواهید دید و اگر به اندازه کافی خوب نگاه کنید، بقایای یک وسیله نقلیه غوطه‌ور که برای مدت زمان طولانی در اینجا بوده است.

البته، قرار نیست همه چیز گنج باشد، اما احتمالاً داستان خوبی در مورد چرایی و چگونگی پیچیدن این چیزها در رودخانه وجود دارد.

هاین می گوید همیشه ایده خوبی است که با گروهی از افراد به دنبال گنج بگردید تا اگر با مشکلی مواجه شدید تنها نمانید.

[ad_2]

Leave a reply