رهبر مجلس می سی سی پی موضع خود را در مورد کاهش مالیات تغییر داد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – فیلیپ گان، رئیس مجلس می سی سی پی، موضع خود در مورد کاهش مالیات را در روز سه شنبه با آغاز جلسه سه ماهه قانونگذاران کمی تغییر داد.

گان به جای اینکه قاطعانه بگوید که مانند گذشته برای حذف مالیات بر درآمد ایالتی فشار خواهد آورد، به خبرنگاران گفت که آماده بحث در مورد بسیاری از پیشنهادها برای بازگرداندن پول به جیب مردم است.

در طول جلسه 2022، قانونگذاران تصویب کردند و فرماندار جمهوری خواه. تیت ریوز بزرگترین کاهش مالیات ایالت را امضا کرد. از امسال 4 درصد مالیات بر درآمد حذف شده است. طی سه سال آینده، براکت 5 درصدی به 4 درصد کاهش خواهد یافت.

گان روز سه شنبه گفت: «برنامه سال گذشته یک مرحله چهار ساله بود. با توجه به درآمدهایی که به دست آورده‌ایم، احتمالاً می‌توانیم آن را به یک یا شاید دو سال کاهش دهیم – و سریع‌تر به آن برسیم.»

گان همچنین گفت که در صورتی که حذف کامل مالیات امکان پذیر نباشد، مایل است تا سقف مالیات بر درآمد را به 3.75 درصد یا 3.5 درصد کاهش دهد. گان امسال به دنبال انتخاب مجدد نیست، بنابراین این آخرین جلسه عادی او به عنوان رئیس مجلس 122 عضوی است.

در ماه دسامبر به رهبران قانونگذاری گفته شد که می سی سی پی حدود یک میلیارد دلار مازاد دارد. اما این ایالت همچنین یکی از بالاترین نرخ های فقر را در کشور دارد و چندین بیمارستان روستایی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند.

ستوان جمهوریخواه دولت دلبرت هوزمن، که ریاست 52 عضو سنا را بر عهده دارد و به دنبال انتخاب مجدد است، گفته است که به دلیل عدم اطمینان در مورد اینکه اقتصاد به کجا می رود، طرفدار حذف مالیات بر درآمد نیست.

هومن گفت که او برای تخفیف مالیات بر درآمد، که تغییری بلندمدت نخواهد بود، یا کاهش 7 درصدی مالیات بر خواربارفروشی ایالت، آماده است.

هوزمن روز سه شنبه گفت: «ما می سی سی پی را برای آماده شدن برای تورم و رکود اقتصادی قرار داده ایم. “اگر این اتفاق نیفتد، فوق العاده خواهد بود. اما ما این را بعد از سال 2026 خواهیم دانست. امروز آن را نمی دانیم. و … مطالبات بسیار بیشتری برای دلارهای ما وجود دارد.»

[ad_2]

Leave a reply