رهبران MDOT برای حل مسئله سرقت مس در جکسون تلاش می کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – کمیسر مرکزی حمل و نقل ویلی سیمونز، همراه با کارکنان وزارت حمل و نقل می سی سی پی (MDOT)، به رهبران جکسون و مقامات ایالتی پیوستند تا در مورد سرقت مس و زباله های مس در حال انجام در منطقه مترو در روز پنجشنبه، 4 اوت، بحث کنند.

ما در دو بخش در داخل شهر جکسون در سیستم بین ایالتی خود با مشکلات جدی روبرو هستیم. یکی مربوط به روشنایی و دومی مربوط به ریختن زباله بر روی سیستم بین ایالتی ما است. این در نزدیکی I-55 در جریان است و I-220 تا حدی و I-20. افراد به سمت تیرهای روشنایی ما می روند و در واقع مس را از تیر بیرون می کشند و تامین روشنایی در سیستم بزرگراه را برای ما غیرممکن می کنند.”

براد وایت، مدیر اجرایی MDOT، شان تیندل، کمیسر اداره امنیت عمومی می سی سی پی (DPS)، چوکوه آ. لومومبا شهردار جکسون، و کردل کالهون رئیس هیئت ناظران شهرستان هیندز به سیمونز پیوستند.

“ما در مورد تلاش برای سخت‌تر کردن کار با سیستم جعبه خود صحبت کردیم، اتفاقی که می‌افتد این است که جعبه ما قفل‌هایی روی آن دارد، اما آنها در واقع داخل جعبه می‌شکنند و می‌روند و کابل را می‌برند و آن را به کامیون می‌بندند و آن را می‌کشند. از زیر زمین به گفته سیمونز، مجری قانون با ما همکاری خواهد کرد تا نظارت بیشتری داشته باشیم، چه از طریق دوربین‌ها یا مشاهده هر از گاهی برای دستگیری افرادی که این کار را انجام می‌دهند.»

برای چندین سال، MDOT با سرقت سیم برق مسی از دکل های بلند و دیگر سیستم های روشنایی بین ایالتی در منطقه جکسون برخورد کرده است. این دزدی ها منجر به کار نکردن چراغ های بین ایالتی شده و باعث تاریک شدن بزرگراه های جکسون در شب می شود که چالش های ایمنی را برای رانندگان ایجاد می کند.

“اگر شما بیرون بروید و مس را از یکی از آن‌ها بیرون بکشید و ما مجبور به تعویض آن شویم، ممکن است از 30000 دلار تا 50000 دلار صحبت کنیم. هنگام مسافرت هوا در این مناطق تاریک می‌شود و این مسئله ایمنی را برای شما ایجاد می‌کند. سیمونز گفت که هدف از روشنایی در سیستم بین ایالتی روشن کردن بزرگراه ها و ایمن تر کردن آنهاست.

از مردم خواسته می شود در صورت مشاهده این نوع فعالیت مجرمانه با مجریان قانون محلی تماس بگیرند. دزدی سیم مسی برای MDOT نزدیک به 800000 دلار برای تعویض و تعمیر در سال های اخیر هزینه داشته است.

[ad_2]

Leave a reply