رهبران ویکسبورگ مقررات منع آمد و شد را در سطح شهر برای خردسالان اجرا می کنند

[ad_1]

ویکزبورگ، خانم (WJTV) – شهردار ویکزبورگ و هیئت شهرنشینان منع آمد و شد 60 روزه در سطح شهر برای افراد زیر 17 سال صادر کردند. این منع آمد و شد پس از افزایش خشونت و جنایات در میان کودکان زیر سن قانونی در شهر صورت گرفت.

جورج فلگس جونیور، شهردار ویکسبورگ، توضیح داد: “برای اینکه ما در طول ماه های تابستان مقررات منع آمد و شد را در شهر ویکسبرگ اجرا کنیم، فکر می کنم به جامعه کمک می کند تا امن تر شود. و در عین حال به نوجوانان کمک می کند.”

به گفته اداره پلیس ویکسبورگ، نوجوانان در حال دعوا، شکستن خودروها و تخریب اموال بوده اند.

مقررات منع آمد و شد بیان می کند که کودکان زیر 17 سال باید هر روز بین ساعت 11:00 شب ساعت 7:00 از خیابان ها خارج شوند. حضور کودکان زیر 18 سال در مرکز خرید شهر بدون سرپرست ممنوع است، در غیر این صورت والدین ممکن است به ازای هر کودک بیش از 600 دلار جریمه شوند.

“من هیچ دلیلی نمی بینم که چرا یک جوان زیر 17 سال نیاز به حضور در خیابان های ویکسبورگ داشته باشد. وقتی شما بدون نظارت بیرون هستید چیزی جز مشکل وجود ندارد. ما فقط فکر کردیم که باید این کار را به عنوان یک پیشگیری انجام دهیم. فلگس گفت: اقدامی برای محافظت از جامعه و شهرمان.

هر کس زیر 17 سال، که ازدواج نکرده یا آزاد نشده، همراه با والدین یا قیم قانونی، زیر سن قانونی درگیر در اورژانس یا به دنبال درمان پزشکی، رفت و آمد به محل کار با سوابق شغلی، نباید در جاده های Vicksburg در طول این مدت حضور داشته باشد. مقررات حکومت نظامی وخاموشی در ساعت معین شب.

منع آمد و شد 60 روزه از 24 ژوئن اجرایی خواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply