رهبران جکسون خواهان کمک بیشتر برای رسیدگی به بحران آب هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شورای شهر جکسون قصد دارد کمک بیشتری برای رسیدگی به بحران جاری آب در شهر ارائه کند.

ویرجی لیندسی، عضو شورا، بخش 7، خاطرنشان کرد که با وجود اینکه کارگران مرکز تصفیه آب OB Curtis در حال تلاش برای رسیدگی به مسائل جاری هستند، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

بسیاری از اعضای شورا آوردن شخص ثالث را برای کمک به کاهش مشکلات عملکرد، نگهداری و کمبود کارکنان تأیید کردند.

شهردار Chokwe A. Lumumba گفت که آنها در حال مذاکره با شرکت ها برای تحقق این امر بوده اند.

“خب، باید مطمئن شویم که پارامترهای مناسب و هزینه آن توافقنامه مدیریتی را داریم. با همکاری با اتحادیه آب ایالات متحده، ما امیدواریم که این موضوع چند ماه طول بکشد، اما ارائه یک جدول زمانی دقیق غیرمسئولانه خواهد بود. و این یک حدس و گمان کامل خواهد بود. و بنابراین، این همان کاری است که ما انجام می دهیم. ما قبلاً برای رسیدن به این هدف کار کرده ایم، و این بدان معناست که ما کارهای پیشرفته ای در آن زمینه داریم. اتحاد آب ایالات متحده در حال انجام اقدامات قابل توجهی است. لومومبا گفت: کمک به آنچه که از تأسیسات تصفیه آب ما در ماه سپتامبر پشتیبانی می کند.

سناتور ایالتی جان هورن (D-District 26) بیانیه‌ای درباره تصویب قطعنامه‌ای از سوی شورای شهر منتشر کرد که از شهردار می‌خواهد مدیریت شخص ثالث برای آب آشامیدنی شهر را وارد کند.

امروز شورای شهر جکسون با تصویب قطعنامه ای که در آن از شهردار درخواست می کند تا یک مدیر شخص ثالث را برای مدیریت سیستم آب آشامیدنی شهر استخدام کند، گام مثبتی به جلو برداشت. امیدواریم که چنین اقدامی به اصلاح بسیاری از مشکلاتی که در عملیات OB Curtis و Fewell Water Plants دچار مشکل شده اند کمک کند. ما پدران شهر خود را تشویق می‌کنیم تا مشارکت یک شریک متخصص را برای کمک به ارائه راه‌حلی بلندمدت برای مسائل فاضلاب و همچنین عملیات کلی کل مدیریت آب/فاضلاب ما کشف کنند. این اقدامات به قانونگذاران جکسون در تهیه منابع بسیار مورد نیاز از ایالت برای کمک به رسیدگی به مسائل زیرساختی پایتخت کمک زیادی خواهد کرد.

سناتور ایالتی جان هورن (D-District 26)

شهردار گفت که چندین دهه تعمیر و نگهداری به تعویق افتاده در تاسیسات تصفیه آب وجود داشته است و اکنون زمان آن است که تخصص بیشتری را به روی میز بیاوریم.

[ad_2]

Leave a reply