رهبران جکسون به اظهارات شهردار پرل در مورد تعقیب و گریز مرگبار پلیس پاسخ دادند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران جکسون در روز سه شنبه، 26 ژوئیه، یک کنفرانس خبری برای رسیدگی به چندین موضوع در مورد شهر برگزار کردند.

چهار روز پس از کشته شدن یک کارگر خدمات پستی ایالات متحده در جکسون پس از تعقیب یک مظنون از پرل به پایتخت، رهبران به اظهارات شهردار پرل جیک ویندهام که شهر را “پناهگاه امن” برای جنایتکاران خواند، پاسخ دادند.

دکتر گفت: “واکنش من به این اظهار نظر بیشتر سیاسی است تا بزرگ. واقعیت این است که راه هایی برای دستگیری افراد بدون به خطر انداختن جامعه و تماشاگران بی گناه وجود دارد.” Safiya R. Omair، رئیس دفتر شهردار جکسون Chokwe Antar Lumumba.

رئیس پلیس جکسون، جیمز دیویس، گفت: “به عنوان یک افسر پلیس، شما باید جان را بر اموال بگذارید. باید این را در نظر بگیرید. اگر احساس می کنید که این فرد در حال فرار در نقطه ای رانندگی می کند که می تواند به خود یا افسر رانندگی آسیب برساند. در سرعت بالا، هنگام تعقیب یک وسیله نقلیه در حال فرار، باید این را در نظر بگیرید.”

رهبران شهر جکسون گفتند که لومومبا برای شرکت در نشست امنیت عمومی از ایالت خارج شده است. آنها همچنین گفتند که شهر جکسون اخیراً 700000 دلار از لیگ ملی شهرها و بنیاد ولز فارگو برای تکمیل دفتر پیشگیری از خشونت دریافت کرده است.

[ad_2]

Leave a reply