رهبران جکسون با MDEQ در میان بحران زباله ملاقات کردند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شهر جکسون قرار است روز چهارشنبه 11 آوریل با اداره کیفیت محیطی می سی سی پی (MDEQ) ملاقات کند تا در مورد جمع آوری زباله های شهر بحث و گفتگو کند.

جکسون در حال حاضر دومین هفته خود را بدون قرارداد زباله می گذراند و همسایگان می خواهند بدانند که معضل زباله کی به پایان می رسد.

شورای شهر صبح روز سه شنبه برای بحث در مورد موضوعات مختلف، از بهبود پارک گروو تا تخریب کتابخانه یودورا ولتی، تشکیل جلسه داد.

در مورد جمع آوری زباله، شهر هنوز راه حل بلندمدتی ارائه نکرده است.

“خب، ما باید با MDEQ مقابله کنیم زیرا آنها تنظیم کننده ای هستند که بر جمع آوری زباله در سراسر ایالت نظارت می کنند. و ما باید برنامه اقدام زباله جامد خود را ارتقا داده و به روز کنیم زیرا از آن پیروی نمی کنیم.”

فوت گفت سطل زباله در بخش 1 کلیسای مسیح یونایتد متدیست، کتابخانه کلونیال مارت و کتابخانه اولد تیسدیل موجود است. وی گفت: زباله های خانگی سایر بخش ها نیز پذیرفته می شود.

جلسه ویژه شورای شهر در روز چهارشنبه، 12 آوریل، ساعت 13:00 برگزار خواهد شد و رهبران قصد دارند در مورد قطعنامه ای برای شهر برای انعقاد یک قرارداد 90 روزه با یک شرکت زباله جامد ثبت شده در MDEQ بحث کنند.

آنها همچنین در مورد دستوری مبنی بر تایید یک توافق نامه جمع آوری و دفع زباله جامد اضطراری با ریچاردز دیسپال به مدت یک سال بحث خواهند کرد.

[ad_2]

Leave a reply