رهبران ایالتی خواستار جلسه ویژه برای بحران آب جکسون هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – سیستم آب شهر جکسون به مدت یک ماه تحت هشدار آب جوش است و به دلیل سیل از رودخانه مروارید، همسایگان نیز با کمبود فشار آب مواجه هستند.

در رابطه با بحران جاری آب در شهر، ستوان فرماندار دلبرت هوزمن (R-خانم) معتقد است که دولت باید مداخله کند.

“درک ما این است که سیستم آب و فاضلاب به 250000 شهروند ایالتی خدمات رسانی می کند و بسیاری از مشاغل در آستانه فروپاشی قرار دارند. ما نگرانی های جدی برای سلامت و ایمنی شهروندان داریم. ظاهراً شهرهایی که توسط این سیستم خدمات رسانی می شود دارایی های لازم را ندارند. وی گفت: برای رسیدگی به موقع و موثر در بلندمدت به این موضوع. من معتقدم که زمان آن فرا رسیده است که دولت در یافتن راه حل – چه کوتاه مدت و چه بلند مدت – نقش فعالی داشته باشد.

رئیس مجلس، فیلیپ گان (R-Miss.) موافقت کرد.

بیمارستان‌ها، مشاغل و مدارس با من تماس گرفته‌اند و درخواست کرده‌اند که برای رسیدگی به بحران آب در جکسون کاری انجام شود. متأسفانه، رهبری شهر یک راه‌حل دائمی یا یک طرح جامع ارائه نکرده است. این گروه‌ها برای کمک به ایالت مراجعه کرده‌اند. گان گفت، و به نظر می رسد که ما باید ارزیابی کنیم که چه گزینه هایی ممکن است در دسترس باشد.

این پس از آن صورت گرفت که شهردار Chokwe Antar Lumumba گفت که او یک برنامه “کاملاً مشخص” برای رسیدگی به بحران آب در شهر دارد.

پنج سناتور همچنین نامه ای به فرماندار تیت ریوز را امضا کردند که در آن از او می خواستند یک جلسه ویژه قانونگذاری را تشکیل دهد.

مردم جکسون، بایرام، ریدلند و شهرستان هیندز در روز 32 از اطلاعیه آب جوش هستند. مشکلات فشار آب باعث تعطیلی مدارس، مشاغل و ادارات دولتی شده است. تخلیه فاضلاب خام رودخانه مروارید را بسته است. الان باید اقدام کنیم این موضوع بسیار مهم است که بتوان تا ژانویه و جلسه عادی قانونگذاری سال 2023 صبر کرد. ما اطمینان داریم که هیئت قانونگذاری جکسون می تواند با شما کار کند، ستوان. فرماندار Hosemann، Speaker Gunn و رهبران شهر برای یافتن راه حل.

سناتور ناحیه 27 هیلمن فریزر، سناتور ناحیه 26 جان هورن، سناتور ناحیه 25 والتر مایکل، سناتور ناحیه 29 دیوید بلونت و سناتور ناحیه 28 سولی نوروود

[ad_2]

Leave a reply