رهبران امیدوارند تالار مشاهیر R&B ملی کسب و کارهای بیشتری را به مارکس، ام اس بیاورد

[ad_1]

MARKS, Miss.– Marks, Mississippi قرار است به عنوان مکان آینده تالار مشاهیر ملی ریتم اند بلوز تاریخ را بسازد.

بحث برای ساخت تاسیسات در آنجا به مدت دو سال ادامه داشت. یک مکان، حمایت از رهبران شهر و شهرستان، و کمک مالی نیم میلیون دلاری دولت، پروژه را از تابلوی طراحی به واقعیت منتقل می کند.

هیئت مدیره شهر مارکس پنج هکتار را در پارک صنعتی خود به تالار مشاهیر ملی ریتم اند بلوز اهدا کرده است با این امید که ملک اطراف با کسب و کارهای خرده فروشی شکوفا شود.

ولما ویلسون، مدیر گردشگری و توسعه کانتی کویتمن، همیشه می‌خواست ریشه‌های موسیقی غنی این شهرستان را به اشتراک بگذارد و متوجه شد که ارتباط آن با کمپین مردم فقیر در سال 1968 باعث شد مارکس برای تالار مشاهیر مناسب باشد.

ویلسون گفت: “به ویژه از آنجایی که موسیقی و حقوق مدنی به نوعی بر یکدیگر تأثیر می گذاشتند. موسیقی در همان روزگار، در دهه 60 میلادی، بر حقوق مدنی تأثیر گذاشت.”

ویلسون گفت که کارهای زیادی برای انجام دادن در مورد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی برای گردشگران آینده مانند یک هتل وجود دارد.

ویلسون گفت: “در حال حاضر در تمام شهرستان کویتمن، حتی یک هتل وجود ندارد. بنابراین، با رشد ما به یک هتل زنجیره ای نیاز است.”

جیمز «سوپر چیکان» جانسون، خواننده دلتا، و دیگر نوازندگان افسانه‌ای از شهرستان کویتمن، مانند چارلی پراید فقید، چهره‌ها و بیوگرافی‌های خود را در تالار مشاهیر خواهند یافت تا بازدیدکنندگان بتوانند از آن دیدن کنند و از آن یاد بگیرند.

جانسون گفت: “اینجا زادگاه بلوز است. مکان های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند زادگاه بلوز هستند، اما دلتا واقعا زادگاه بلوز است.”

جانسون مطمئن است که مارکز مکان مناسبی برای تالار مشاهیر است.

جانسون گفت: “این جایی است که بلوز زندگی می کند. اینجا جایی است که می آید. از اینجا می آید، بنابراین ما باید یک نقطه را برای آن انتخاب کنیم. بنابراین، این نقطه خوبی است، زیرا من نیز در شهرستان کویتمن متولد شدم.” .

تالار مشاهیر وعده می دهد که یک تجربه بسیار تعاملی و واقعیت مجازی با پیامی برای سنین مختلف باشد.

افتتاحیه تالار مشاهیر ملی ریتم اند بلوز در 30 سپتامبر ساعت 10 صبح در خیابان راجرز در مارکس خواهد بود.

در اینجا می‌توانید درباره تالار مشاهیر اطلاعات بیشتری کسب کنید و از پیشرفت آن مطلع شوید.

[ad_2]

Leave a reply