رعد و برق مسئول آتش سوزی خط گاز در کورینث، ام اس

[ad_1]

ممفیس، تن – تصور می‌شود که یک صاعقه باعث آتش‌سوزی خط لوله گاز طبیعی در کورینث، می‌سی‌سی‌پی در اوایل روز جمعه شده است.

ریکی گیبنز، هماهنگ کننده خدمات اضطراری برای کورینث و آلکورن کانتی، گفت که یک صاعقه آشکار در طول طوفان، محصولی را در ایستگاه کمپرسور کورینث در جاده کندریک در حدود ساعت 12:50 بعد از ظهر مشتعل کرد. آتش حدود ساعت 5 صبح خاموش شد.

گیبنز گفت که هیچ آسیبی گزارش نشده است و هیچ تخلیه اجباری وجود ندارد. برخی از ساکنان به طور داوطلبانه منطقه را تخلیه کردند.

او گفت که تیم های آتش نشانی محلی با اپراتور خط لوله TC Energy برای خاموش کردن شعله ها و بستن دریچه ها همکاری کردند.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: برای حفظ ایمنی و قابلیت اطمینان سیستم، ما ایستگاه کمپرسور Corinth را ایزوله کردیم و به مشتریان از فورس ماژور اطلاع دادیم.

CGT در حال انجام تنظیمات عملیاتی است تا اجازه دهد مقداری حجم برای عبور ایمن از بخش آسیب دیده سیستم از سر گرفته شود. در حالی که ما به ارزیابی تأثیرات ادامه می دهیم، انتظار داریم که مدت زمان آنها حداقل و کوتاه باشد. ما به ارائه به‌روزرسانی‌ها به‌طور مستقیم به مشتریان و ذینفعان آسیب‌دیده ادامه خواهیم داد.»

گیبنز گفت که آتش سوزی مشابهی در اثر برخورد صاعقه حدود 20 سال پیش اتفاق افتاد. او گفت که TC Energy چندین بار در سال با شرکت های آتش نشانی محلی همکاری می کند تا برای رویدادهایی مانند این آموزش ببیند.

به گفته TC Energy، خط لوله خلیج کلمبیا 3367 مایل امتداد دارد و به خطوط لوله خلیج متصل می شود و گاز را به مشتریان در لوئیزیانا، می سی سی پی و کنتاکی می رساند.

[ad_2]

Leave a reply