رستوران‌های جکسون از اطلاع‌رسانی مداوم آب جوش ناامید شده‌اند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – علیرغم برخی پیشرفت ها، بحران آب جکسون همچنان به رستوران های محلی ضربه می زند. رستوران های جکسون بهای سیستم آب خراب شهر را می پردازند.

مدیریت Lou’s Full Serv گفت، اگرچه فشار آب ممکن است بازیابی شود، اما اطلاعیه آب جوش صدها دلار در هفته برای آنها هزینه دارد.

لوئیس لاروس، مالک Lou’s Full Serve می گوید: «ما باید یخ، نوشابه های خود را برون سپاری کنیم. می‌دانید، خرید هزار پوند یخ هر دو روز یک‌بار برای ما هزینه زیادی دارد.

Lou’s نیز کاهش محسوسی در مشتریان داشته است. انجمن هتلداری و رستوران می سی سی پی می گوید رستوران های جکسون هفته گذشته شاهد کاهش 30 درصدی مشتریان بوده اند، در حالی که رستوران های شهرهای مجاور در حال افزایش هستند.

کاهش فروش نیز به سرورها آسیب می رساند. ساعات کار کارکنان باید کاهش یابد تا از دست دادن درآمد جبران شود و در نتیجه کمبود کارکنان ایجاد شود.

کارلی ایوانز، یک سرور در Lou’s Full Serv می گوید: “شما نمی توانید بدون پرسنل یک رستوران تهیه کنید. شما نمی توانید این کار را به تنهایی یا با یک یا دو نفر حقوق بگیر انجام دهید.”

در حالی که Lou’s در خطر بسته شدن نیست، رستوران های کوچکتر ممکن است نتوانند بهبود یابند. مدیریت Lou’s اظهار امیدواری کرد که سیستم آب شهر به زودی تعمیر شود.

[ad_2]

Leave a reply