ردیابی مناطق استوایی: 3 سیستم در حوضه اقیانوس اطلس هیچ تهدیدی برای ایالات متحده ندارند

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) – با پایان یافتن ماه اول فصل طوفان، شاهد افزایش جزئی در فعالیت های گرمسیری با سه سیستم در حال حاضر در حوضه اقیانوس اطلس هستیم.

مرکز ملی طوفان در حال بررسی یک طوفان استوایی بالقوه و دو اختلال دیگر است. هیچ یک از آنها هیچ نوع خطر طوفان بزرگی برای ایالات متحده ایجاد نمی کنند، اما یکی می تواند طوفان نامگذاری شده بعدی فصل باشد – بانی.

طوفان بالقوه استوایی دو

NHC از روز دوشنبه شروع به صدور توصیه هایی برای طوفان استوایی بالقوه دو در دریای کارائیب کرد. ممکن است در این هفته به یک طوفان نامی تبدیل شود.

طوفان استوایی بالقوه از ساعت 11 صبح چهارشنبه به وقت شرقی حدود 130 مایلی جنوب شرقی کوراسائو است و با سرعت حدود 24 مایل در ساعت به سمت غرب حرکت می کند. بر اساس گزارش NHC، طوفان بالقوه استوایی دو روز چهارشنبه از نزدیکی شمال ونزوئلا عبور خواهد کرد و در روز پنجشنبه از کلمبیا و در نزدیکی نیکاراگوئه تا جمعه عبور خواهد کرد.

حداکثر بادهای پایدار تا ساعت 11 صبح حدود 40 مایل در ساعت است. NHC می گوید این سیستم احتمالاً در روزهای آینده در حالی که روی آب می ماند تقویت می شود.

پیش‌بینی‌کنندگان NHC می‌گویند: «به نظر می‌رسد شرایط برای توسعه مساعد است در حالی که آشفتگی بر روی آب باقی می‌ماند، و انتظار می‌رود که در حین حرکت به سمت غرب در سراسر دریای کارائیب جنوبی، به یک طوفان استوایی تبدیل شود».

طوفان دو بالقوه استوایی با 80 درصد تغییر شکل گیری در 48 ساعت آینده و 90 درصد احتمال تشکیل تا پنج روز آینده مواجه شده است.

سایر اختلالات

دو اختلال دیگر نیز توسط NHC تحت نظارت هستند. اولین مورد، منطقه ای کم فشار در شمال خلیج مکزیک است که پیش بینی ها می گویند در سواحل تگزاس باران و رعد و برق بی نظم ایجاد می کند.

در حالی که این اختلال سازماندهی نشده است، NHC معتقد است برخی از پیشرفت ها امکان پذیر است.

این می تواند به یک فرورفتگی استوایی کوتاه مدت در نزدیکی ساحل تبدیل شود [of Texas] قبل از اینکه به داخل خاک حرکت کند [Wednesday night] یا اوایل پنجشنبه، “NHC گفت.” صرف نظر از توسعه، بارش باران شدید در بخش‌هایی از سواحل تگزاس برای چند روز آینده امکان‌پذیر خواهد بود.

Hurricane Hunters قرار است بعد از ظهر چهارشنبه این اختلال را بررسی کند. احتمال تشکیل آن تا 48 ساعت و پنج روز متوسط ​​40 درصد است.

دومین اختلالی که توسط NHC نظارت می‌شود، یک موج استوایی است که باعث ایجاد بارش‌های نابسامان و رعد و برق در مرکز استوایی اقیانوس اطلس می‌شود.

NHC گفت: “توسعه آهسته موج ممکن است در حالی که برای چند روز آینده به سمت غرب – شمال غرب حرکت می کند.” پیش‌بینی می‌شود که این موج در اواخر جمعه یا اوایل شنبه بر فراز جزایر بادگیر حرکت کند و سپس تا آخر هفته بر روی دریای کارائیب شرقی حرکت کند، جایی که به دلیل شرایط نامساعد محیطی توسعه بیشتر بعید است.

اختلال در اقیانوس اطلس یک شانس کم 10 درصدی تا 48 ساعت و 30 درصد احتمال تشکیل تا پنج روز آینده داده شده است.

ردیابی جریان‌های استوایی در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی هر چهارشنبه در طول فصل طوفان. برای آخرین به روز رسانی ها، وب سایت Tracking the Tropics ما را بررسی کنید.

[ad_2]

Leave a reply