ردیابی مناطق استوایی: پیش بینی ارل به اولین طوفان بزرگ سال 2022 تبدیل می شود

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) – درست در زمان اوج آماری فصل طوفان، فعالیت در مناطق استوایی واقعاً شروع به گرم شدن کرده است، با دو طوفان و دو اختلال در اقیانوس اطلس.

طوفان دانیل و طوفان ارل هنوز بر فراز اقیانوس اطلس می چرخند و انتظار می رود که ارل به زودی به اولین طوفان بزرگ سال تبدیل شود. مرکز ملی طوفان همچنین دو اختلال جدید را که ممکن است در روزهای آینده شکل بگیرد، زیر نظر دارد.

طوفان دانیل

به گفته NHC، دانیل هنوز یک “طوفان بزرگ” بر فراز شمال دور اقیانوس اطلس است. این طوفان تا ساعت 11 صبح چهارشنبه به وقت شرق به شدت طوفان رده 1 با حداکثر بادهای پایدار 80 مایل در ساعت ادامه دارد. NHC گفت انتظار می رود دانیل اواخر چهارشنبه شروع به تضعیف کند و تا پنجشنبه به یک طوفان پسا گرمسیری تبدیل شود.

دانیل بر فراز آب های آزاد، چند صد مایلی شمال غربی آزور است. به گفته NHC، هیچ تهدیدی برای زمین ایجاد نمی کند.

طوفان ارل

از ساعت 11 صبح چهارشنبه، ارل یک طوفان رده 1 با حداکثر بادهای پایدار 85 مایل در ساعت است. به گفته NHC، انتظار می رود ارل در روزهای آینده تقویت شود و روز پنجشنبه به یک طوفان بزرگ تبدیل شود. این اولین طوفان بزرگ فصل طوفان اقیانوس اطلس 2022 خواهد بود.

طوفان ارل در 460 مایلی جنوب برمودا قرار دارد و با سرعت 8 مایل در ساعت به سمت شمال حرکت می کند. NHC گفت که پیش بینی می شود طوفان به سمت شمال حرکت کند و سپس به سمت شمال شرق بچرخد.

یک هشدار طوفان استوایی در برمودا وجود دارد، علی‌رغم اینکه مسیر طوفان نشان می‌دهد که ارل به جنوب شرقی جزیره می‌رود. NHC گفت که انتظار می‌رود بادهای طوفانی گرمسیری در سراسر جزیره در پنج‌شنبه و جمعه گسترش یابد.

همچنین انتظار می رود که ارل شرایط خطرناک موج سواری و ریپ کردن فعلی را به سواحل شرقی ایالات متحده بیاورد.

“انتظار می رود که بادهای تولید شده توسط ارل تا به برمودا برسند [Wednesday night] و اندکی پس از آن سواحل شرقی ایالات متحده، NHC گفت: “این موج‌ها احتمالا باعث موج‌سواری خطرناکی می‌شوند و شرایط فعلی را تا آخر هفته از بین می‌برند.”

سرمایه گذاری 95 لیتر

NHC همچنین در حال نظارت بر منطقه ای با فشار کم به نام Invest 95L است که باعث ایجاد بارش های بی نظم و رعد و برق در چند صد مایلی غرب جزایر کابو ورد می شود.

با توجه به چشم انداز آب و هوای گرمسیری، شرایط برای توسعه سرمایه گذاری 95L در روزهای آینده مساعد به نظر می رسد. NHC گفت که با حرکت آشفتگی به سمت غرب بر فراز اقیانوس اطلس، یک فرورفتگی استوایی ممکن است ایجاد شود. سپس انتظار می رود که با بادهای سطح بالایی برخورد کند که برای توسعه کمتر مطلوب هستند.

NHC به Invest 95L یک شانس متوسط ​​60 درصدی برای تشکیل داده است.

موج گرمسیری

یک موج گرمسیری که انتظار می رود اواخر این هفته در سواحل آفریقا حرکت کند نیز توسط NHC زیر نظر گرفته شده است.

پیش بینی ها می گویند که شرایط برای توسعه آهسته به نظر می رسد با حرکت موج در سراسر اقیانوس اطلس.

NHC شانس تشکیل موج کم و نزدیک به صفر درصد در 48 ساعت آینده و 30 درصد احتمال کم برای تشکیل تا پنج روز آینده را داده است.

اوج فصل طوفان

اوج آماری فصل طوفان در این آخر هفته، در سپتامبر است. 10. تقریباً دو سوم از کل سیستم های گرمسیری در حوضه اقیانوس اطلس در ماه اوت یا سپتامبر تشکیل می شود.

ردیابی جریان‌های استوایی در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی هر چهارشنبه در طول فصل طوفان. برای آخرین به‌روزرسانی‌ها، به وب‌سایت Tracking the Tropics ما مراجعه کنید.

[ad_2]

Leave a reply